زیر سیستم فروش پیشرفته سپیدار سیستم

نرم افزارهای حسابداری سپیدار سیستم، زیر سیستم تکمیلی فروش پیشرفته را، برای تسریع در انجام امور و متقابلا تسریع در انجام خواسته مشتری و مصرف کننده در اختیار شما قرار داده.

اگر در مجموعه خود با، بحث محاسبات پورسانتی، بحث مربوط به تخفیفات و به خصوص بحث اعتبار مشتری سر و کار دارید، ما به شما زیر سیستم فروش پیشرفته را پیشنهاد می کنیم.

در اینجا قصد داریم درباره امکاناتی که این زیر سیستم در اختیار شما می گذارد و هم چنین مزایای آن توضیحاتی برای شما ارائه دهیم.

درخواست دمو سپیدار
مشاوره : ۰۲۱۴۶۰۱۴۷۲۱
مقدمه فروش پیشرفته

هدایای ویژه صدرا محاسب

شرکت صدرامحاسب بصیر هدیه های ویژه زیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

زیر سیستم فروش پیشرفته چیست؟

نرم افزار فروش، نرم افزاری است که کنترل و تسلط شما را در موضوعات مالی و فاکتورهای درونی کسب و کار ارتقا می دهد. هم چنین در زمینه بهینه سازی چرخه فروش نقش به سزایی دارد و زمینه ای است برای نگهداری اطلاعات مشتریان.
اگر شما در کسب و کار خود از سیستم فروش استفاده می کنید، می توانید در کنار آن، از زیر سیستم فروش پیشرفته نیز استفاده کنید چرا که این زیر سیستم مکملی است برای ارتقا بسته بازرگانی شما و ابزاری جهت مدیریت پیش فاکتورها.
زیر سیستم فروش پیشرفته، قابلیت های زیادی را برای سامان دهی فروش، در اختیار شما قرار می دهد که این قابلیت ها در سیستم فروش عادی ارائه نمی شود.
به وسیله این زیر سیستم می توانید گزارش قیمت، در آوردن مقدار مبلغ لازم ( مارجین )، رسیدگی و جدا سازی مشتریان از روی ارزش آنها و رساندن کالا به مشتریان را تحت کنترل خود بگیرید.
زیر سیستم  فروش پیشرفته را، در کنار سیستم هایی که وجود آنها برای استفاده از آن ضروری است و قابل اجرا روی آنها می باشد، تهیه کنید. از جمله این سیستم ها می توان به بسته های حسابداری بازرگانی، پیمانکاری، تولیدی و خدماتی سپیدار سیستم اشاره کرد.

اینفوگراف فروش پیشرفته

امکانات نرم افزار حسابداری فروش پیشرفته:

شرکت ها متناسب با اندازه و نوع کسب و کار اقدام به تهیه سیستم ها و زیر سیستم های نرم افزارهای حسابداری سپیدار می کنند

در زیر سیستم فروش پیشرفته یکسری قابلیت هایی ارائه می شود که در سیستم فروش عادی ارائه نمی شود.

  • با داشتن فروش پیشرفته، هنگام تعریف مشتری، امکان ایجاد سقف اعتبار برای مشتری می باشد: با تعیین سقف اعتبار برای مشتریان خود، در صورت بیشتر شدن مانده بدهی وی از مبلغ مورد نظرتان، از ثبت فاکتور جلوگیری به عمل آورید.

  • توانایی بیان انواع گوناگون درآمد حقل العمل ( پورسانت ) و ارزیابی درآمد حقل العمل در برابر بازاریاب ها: می توانیم یکسری از کالا ها را مشمول این محاسبه کنیم و یا قابلیت های متفاوتی برای آن در نظر بگیریم. به طور مثال زمانی که فاکتور ثبت شد و یا زمانی که صورتحساب کامل پرداخت شد درآمد حقل العمل محاسبه شود. در صورت دریافت چک هم، هنگام وصول چک این مقدار محاسبه شود.

  • توانایی درج بیانه در پیش فاکتور و رزرو محصول: همان لحظه می توان اطلاعات پیش دریافت را ثبت کرد و در رسید دریافت قرار داد.

  • توانایی انتخاب بازاریاب در صورتحساب فروش و صورتحساب مرجوعی.

  • امکان تعیین موجودی قابل فروش بر اساس پیش فاکتور های صادر شده.

امکانات زیر سیستم فروش پیشرفته
  • توانایی انتخاب بازریاب با درصدهای مختلف: می توانیم به صورت پلکانی یا خطی، درصدی برای بازاریاب تعریف کنیم. اگر بیشتر از رقم مشخص شده فروخته شد یک درصدی و اگر کمتر فروخته شد درصد دیگری را مشخص می کنیم.

  • توانایی نشر و پرداخت صورتحساب درآمد حق العمل ( پورسانت ) :
    مجموعه هایی که سیستم انبار و فروش را دارند، به صورت عادی، شرکت ها می توانند ابتدا فاکتور فروش را ثبت کنند و بعد از ثبت آن، حواله خروج از انبار را صادر کنند.
    در برخی دیگر بر اساس کنترل های داخلی و سیاست های موجود در مجموعه، ابتدا حواله خروج از انبار را صادر می کنند و بعد بر مبنای این حواله خروج، فاکتور فروش صادر می شود.

    با اضافه کردن زیر سیستم فروش پیشرفته به مجموعه ها، یک سناریو دیگر می توانیم برای این شرکت ها داشته باشیم. یعنی ابتدا مجموعه می تواند پیش فاکتوری را صادر کند و بر مبنای پیش فاکتور صادر شده، حواله خروج از انبار صادر کند و در نهایت بر مبنای حواله خروج انبار، فاکتور فروش صادر شود.

امکانات سیستم فروش پیشرفته

از بارزترین مزایای زیر سیستم فروش پیشرفته:

در زیر به بررسی بارزترین خصوصیات این زیر سیستم می پردازیم:

  1. امکان ایجاد سقف اعتبار برای مشتری.
  2.  امکان گنجاندن کالای هدیه، در فاکتور فروش.
  3.  توانایی انتخاب تخفیف برای محصولات در فواصل مختلف.
  4.  توانایی تعیین تغییرات قیمتی هنگام صدور فاکتور.
  5.  پرداخت تعدادی صورتحساب فروش در یک رسید.
  6.  توانایی برقراری ارتباط بین مشتریان و سیستم تولید.
مزایا زیر سیستم فروش پیشرفته

ویژگی های زیر سیستم فروش پیشرفته:

زیر سیستم فروش پیشرفته با هدف ثبت دقیق عملیات فروش در هر کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرد.

در زیر به یکسری از ویژگی های این زیر سیستم اشاره می کنیم:

  • کالاهای هدیه خود را به صورت یک بسته محصول تعریف کرده و از آن در فاکتور فروش خود استفاده کنید: با تعیین سقف خرید برای سیستم، هنگامی که خرید به حد مشخصی رسید، سیستم به صورت اتوماتیک بسته ای را به عنوان هدیه در نظر گرفته و از انبار خارج می کند. در صورت برگشت کالا هم، هدیه برگشت داده می شود.

  • پیاده سازی سیاست های فروش به کمک اعلامیه قیمت پیشرفته: در فروش عادی می توانیم قیمت را بر اساس پارامترهای ارز و مشتریان ثبت کنیم اما در فروش پیشرفته بر اساس ارز، مشتریان و جستجو گرها ( ردیاب ها ) انجام می شود.

  • امکان تعیین درصد افزایش و کاهش قیمت برای کالا در فاکتور های فروش به منظور کنترل حاشیه قیمت فروش می باشد.

  • توانایی ارائه و دریافت مدل های گوناگون تخفیف از طریق اکسل: کل مدل های تخفیف و گزارش قیمت ها از طریق اکسل امکان دریافت و ارائه را دارند.

  • توانایی بیان نمونه های مختلف تخفیف های مرحله ای و خطی: علاوه بر تخفیف پایه که تعریف شده، می توان در صورتی که خرید از حد مشخص بالاتر بود، تخفیف های اضافه تری را تعریف کنیم یا ثابت باشد.
    برای شرکت هایی که دارای مدل های تخفیف متنوع هستند، تعریف تخفیف فرآیندی زمان بر بوده است، از این جهت در این نسخه امکان دریافت مدل های تخفیف از طریق اکسل فراهم شده است.

ویژگیهای زیر سیستم فروش پیشرفته

خصوصیت متمایز کننده زیر سیستم فروش پیشرفته:

یکی از مزیت های متمایز کننده این زیر سیستم، بحث محاسبات پورسانت و در نظر گرفتن تمامی شرایط آن می باشد. زیر سیستم فروش پیشرفته، دارای یکی از قویترین بحث های محاسبه پورسانت است، که ما در سپیدار پاسخگو آن هستیم. این خصوصیت، در سایر زیر سیستم ها، با کیفیت پایین تری ارائه شده و همین امر موجب متمایز شدن این زیر سیستم می شود.

زیر سیستم فروش پیشرفته برای چه مشاغلی مناسب است؟

برای مجموعه هایی که بحث پورسانت های پلکانی، محاسبات مختلف پورسانتی، تخفیفات پلکانی و خطی را دارند این زیر سیستم نقش مهمی خواهد داشت.
برای مشاغل مربوط به مبادله و ارائه کالا و خدمات، که با مشتری تعاملات بسیار دارند، این نرم افزار موجب بهینه سازی خدمات رسانی شما به مشتریان می شود.

و به خصوص در کسب و کارهایی که بحث اعتبار مشتری برایشان مهم است و به کالای رایگان یا بسته محصول حتما نیاز دارند، زیر سیستم فروش پیشرفته بسیار نیاز است.

زیر سیستم فروش پیشرفته برای چه مشاغلی مناسب است

زیر سیستم فروش پیشرفته برای چه مشاغلی مناسب نیست؟

همان طور که در بالا ذکر کردیم، زیر سیستم فروش پیشرفته در واقع مکملی برای سیستم های اصلی محسوب می شود.
در نتیجه، این زیر سیستم، در هر زمینه فعالیتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
تنها لازمه آن، خریداری و راه اندازی یکی از بسته های حسابداری سپیدار از جمله: بازرگانی، پیمانکاری، تولیدی و خدماتی می باشد.

نرم افزار حسابداری فروش پیشرفته سپیدار چه کمکی به کسب و کار شما خواهد کرد؟

این زیر سیستم، به منظور رفع نیاز شرکت ها و مشاغل، هم چنین تسریع و بهبود سرویس دهی به مشتریان در کنار سیستم فروش سپیدار تعریف شده است.

  • قابلیت های موجود در این زیر سیستم، با هدف حفظ مشتری و خدمت رسانی هر چه بهتر به مشتریان، فروش را افزایش داده و بهبود کسب و کار را به همراه خواهد داشت.

  • افزایش تسلط و کنترل مدیران و صاحبان مشاغل در مواردی همچون پارامترهای داخلی سیستم، بررسی دریافت و پرداخت ها، گروه بندی و شناسایی مشتریان را به همراه خواهد داشت.

  • با توجه به شرایط حاضر و نوسانات قیمتی، این زیر سیستم، با تعیین تغییرات قیمتی کمک چشمگیری به جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل می آورد.

  • نظم موجود در سیستم انبارداری و تعیین دقیق موجودی انبار، از مواردی است که در حفظ اعتبار مجموعه، هم چنین حفظ مشتری بسیار مهم می باشد. که با توجه به امکانات موجود در زیر سیستم فروش پیشرفته می توانید از روند آن اطمینان حاصل فرمایید.
    در مجموع بهینه سازی تمامی موارد ذکر شده، افزایش فروش به همراه جذب مشتری و ایجاد بستری رو به پیشرفت را به ارمغان خواهد داشت.

زیر سیستم فروش پیشرفته چه کمکی به کسب و کار شما می کند

این محصول چه نیازی از مخاطبان بر طرف خواهد کرد؟

زیر سیستم فروش پیشرفته، انجام امور مربوط به فروش کالا را تسریع می کند. همچنین این زیر سیستم به صاحبان کسب و کار در افزایش کارایی و اثربخشی مدیریت حساب های مشتریان و موجودی کالا کمک می کند.

برای شرکت هایی که دارای مدل های تخفیف متنوع هستند، تعریف تخفیف فرآیندی زمان بر بوده است، از این جهت در این نسخه امکان دریافت مدل های تخفیف از طریق اکسل فراهم شده است.

مجموعه هایی که با بحث پورسانت های پلکانی و تخفیفات پلکانی سر و کار دارند، می توانند برای اطمینان و سهولت در پیشبرد راه خود، از این زیر سیستم استفاده نمایند.
در حفظ و نگداری اطلاعات مشتریان، هم چنین استفاده بهینه از این اطلاعات در زمینه جذب و رضایت آنها، نیاز مجموعه شما را پاسخگو خواهد بود.

سفارشی سازی در مقایسه با رقبا؟

سپیدار سیستم در بحث مربوط به، محاسبات پورسانت و تمامی پارامترهای مرتبط با آن، تمامی تلاش خود را کرده تا سرویس دهی خاص و VIP به مشتریان خود داشته باشد. به جرات می توان گفت این قابلیت را دیگر رقبا نداشته و همین امر موجب تمایز آن می شود.

سفارشی سازی

مشخصات فنی زیر سیستم فروش پیشرفته:

نکته ای که باید مدنظر قرار داد این است که هنگام خرید زیر سیستم ها حتما باید پیش نیاز آن ها در دسترس باشد.

استفاده از زیر سیستم فروش پیشرفته، در کنار خرید و راه اندازی نرم افزار اصلی سپیدار سیستم، امکان پذیر می شود. شما می توانید محصول مورد نظر خود را، بدون هیچ محدودیتی، از شرکت صدرا محاسب بصیر، به عنوان یکی از نمایندگان سپیدار همکاران سیستم خریداری فرمایید.

نحوه خرید زیر سیستم فروش پیشرفته:

۱. خرید حضوری: با مراجعه به شرکت صدرا محاسب بصیر، می توانید تحقیقات مورد نظر را به عمل آورده و در صورت تمایل محصول را تهیه کنید.
۲. خرید غیر خضوری: شما می توانید سفارش خود را، با برقراری تماس با شرکت صدرا محاسب بصیر، به ثبت برسانید.

اگر در استفاده از سیستم مشتریان و فروش سپیدار تجربه دارید، می توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را ثبت کنید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما می‌توانید با شماره ۴۶۰۱۴۷۲۱-۰۲۱ و ۸۶۰۹۳۴۶۸-۰۲۱ تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کرده تا در سریعترین زمان، کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

فرم مشاوره رایگان