سیستم حسابداری دریافت و پرداخت سپیدار

وجه نقد را می توان یکی از مهمترین دارایی های هر شرکتی به حساب آورد. به همین دلیل باید نرم افزار حسابداری مورد استفاده توسط بخش حسابداری شرکت بسیار کارآمد و حرفه ای باشد. همچنین زیر سیستم هایی با کارایی بالا می تواند در بهبود کیفیت کنترل وجه نقد تاثیر چشمگیری داشته باشند. سیستم دریافت و پرداخت سپیدار سیستم را می توان یکی از این زیر سیستم ها نام برد.

در ادامه به بررسی جزییات این زیر سیستم می پردازیم:

درخواست دمو سپیدار
مشاوره : ۰۲۱۴۶۰۱۴۷۲۱
سیستم حسابداری دریافت و پرداخت سپیدار

سیستم نرم افزاری دریافت و پرداخت سپیدار چیست؟

صندوق با منابع ارزی و ریالی، حساب های بانکی و حساب تنخواه را می توان از جمله وجوه نقد نام برد که گزارش گردش آن ها برای شرکت اهمیت ویژه ای دارد.

این سیستم به دلیل توجه به وجوه نقد و اهمیت فراوان آن، به عنوان زیرمجموعه ای برای نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم می باشد.

در تعریف کلی از این سیستم می توان اشاره نمود که با استفاده از سیستم دریافت و پرداخت می توان با دقت بالا منابع شرکت را کنترل نمود. در ادامه کنترل منابع می توان به راحتی ریسک از دست دادن دارایی شرکت را به حداقل رساند.

هدایای ویژه صدرا محاسب

شرکت صدرامحاسب بصیر هدیه های ویژه زیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

زیر سیستم دریافت و پرداخت سپیدار چه امکاناتی دارد؟

سیستم دریافت و پرداخت چه امکاناتی دارد؟

عملیات دریافت و پرداخت از شیوه های گوناگونی از جمله چک، حواله، کارتخوان و وجه نقد صورت می گیرد. این سیستم تمامی عملیات مربوط به دریافت و پرداخت را به عهده دارد.

از دیگر امکانات آن می توان به تهیه صورت مغایرت بانکی خودکار برای حساب های بانکی اشاره نمود. این مورد به این صورت می باشد که سیستم می تواند صورت حساب های بانکی وارد شده در اکسل را به طور اتوماتیک در صورت حساب سپیدار نمایش دهد. در ادامه بررسی ها، سیستم می تواند صورت مغایرت بانکی را ارائه دهد. این امر از بسیاری از خطا های احتمالی در وارد کردن صورت ها جلوگیری می کند و این زیر سیستم را به بخشی اصلی در بسته های نرم افزاری تبدیل می کند.

این سیستم می تواند مانده حساب بانکی را در زمان های تعیین شده از طریق پیام کوتاه ارائه دهد.

سیستم دریافت و پرداخت مناسب چه مشاغلی می باشد؟

مشاغلی که ملزم به استفاده از سیستم دریافت و پرداخت سپیدار هستند

به دلیل اهمیت بالای وجوه نقد برای شرکت می توان سیستم مدیریت آن را نیز از مهمترین اجزای نرم افزار حسابداری نام برد. این سیستم درواقع همان سیستم حسابداری دریافت و پرداخت در پکیج های نرم افزاری است که برای کنترل منابع شرکت به کار می رود.

وجوه نقد را می توان در حساب های صندوق، حساب بانکی، تنخواه و کارتخوان گنجاند. به دلیل استفاده تمام شرکت ها از این نوع حساب ها، سیستم نرم افزاری دریافت و پرداخت برای تمامی مشاغل لازم است.

سیستم حسابداری دریافت و پرداخت برای چه مشاغلی مناسب نیست؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، به دلیل گردش وجه نقد در اکثر حساب های اصلی شرکت، وجود زیرسیستم دریافت و پرداخت یک امر ضروری در نرم افزار حسابداری است. این سیستم توانسته با کنترل مانده حساب بانکی، صندوق، نقدینگی و راس گیری، عملیات دریافت و پرداخت را با دقت ثبت کند. همین امر سبب شده تا زیر سیستم دریافت و پرداخت برای تمامی مشاغل مهم و مناسب باشد.

زیرسیستم دریافت و پرداخت سپیدار چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

زیر سیستم حسابداری دریافت و پرداخت سپیدار با امکانات بی شماری که در اختیار شما می گذارد به کنترل راحت تر حساب های بانکی، صندوق و سایر وجوه نقد کمک می کند‌. این سیستم می تواند گزارش دقیق از عملیات دریافت و پرداخت حسابداری برای برنامه ریزی منابع نقدی به شما ارائه دهد.

همچنین این سیستم تمامی جزییات نقدینگی شرکت را در هر بازه زمانی گزارش می دهد.

نحوه فروش و قیمت سیستم حسابداری دریافت و پرداخت سپیدار :

برای خرید این سیستم می توانید از دو طریق اقدام کنید:

  1. خرید غیر حضوری: می توانید از طریق همین سایت این سیستم را دریافت کنید.
  2. خرید حضوری: در صورتی که مایل به خرید حضوری هستید می توانیم این سیستم را در شرکت به شما ارائه دهیم.
  • قیمت این زیر سیستم در حال حاضر مبلغ ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

در عکس رو به رو می توانید تعدادی از برتری های این سیستم را مشاهده نمایید.

برتری های سیستم دریافت و پرداخت

سیستم نرم افزاری دریافت و پرداخت سپیدار چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله عملیاتی که این سیستم قادر به انجام آن می باشد، ثبت عملیات ارزی توسط آن می باشد. به طوری که شما می توانید تمامی فرآیند های مربوط به حساب های ارزی بانک و صندوق شرکت را ثبت کنید.

همچنین نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار به شما کمک می کند تا از وضعیت نقدینگی شرکت گزارش بگیرید. این امر سبب می شود بتوانید وضعیت نقدینگی شرکت را کنترل کنید.

عملیات دریافت و پرداخت چک از جمله فرآیند های مهم در حسابداری شرکت می باشد. شما با این زیرسیستم می توانید گزارشی از تمامی جزییات این عملیات را دریافت کنید.

یکی از وظایفی که بخش حسابداری هر شرکتی به عهده دارد، گزارش مانده حساب های بانکی، صندوق و راس گیری چک ها به افراد ما فوق برای بودجه بندی منابع می باشد. دریافت و پرداخت سپیدار به شما این امکان را می دهد تا گزارشات نقدینگی آتی شرکت را با توجه به زمانی که خودتان تعیین می کنید، ارائه دهید.

ویژگی های دریافت و پرداخت

سیستم حسابداری دریافت و پرداخت سپیدار چه مزیت هایی دارد؟

از مهم ترین و کاربردی ترین مزیت های این سیستم حسابداری می توان به چاپ چک توسط سیستم اشاره نمود. با چاپ چک توسط سیستم می توانید از جعل چک جلوگیری کنید. با این امکان می توانید امنیت دارایی ها و چک های خود را افزایش دهید.

همچنین می توانید با فعال کردن گزینه ای در این زیرسیستم، مانده حساب بانکی را در زمان های مشخصی به صورت پیامک دریافت کنید.

گزارشات دقیق مانده حساب و گزارشات نقدینگی آتی شرکت از جمله مزایای بی نظیر سیستم مذکور می باشد. به طوری که با داشتن این اطلاعات می توانید گردش کالا در انبار را نیز بر اساس نقدینگی کنترل کنید.

مشخصات فنی سیستم به چه صورت می باشد؟

این زیر سیستم به طور مستقیم با ماژول های سیستم حسابداری، سیستم پیمانکاری، سیستم تامین کنندگان انبار و سیستم مشتریان و فروش در ارتباط است. این امر سبب شده تا تمامی فرآیند های این سیستم به طور مکانیزه انجام گیرد.

ماژول های مرتبط با سیستم حسابداری

عملکرد زیرسیستم دریافت و پرداخت سپیدار نسبت به رقبا چگونه است؟

این سیستم برای استفاده دقیق و راحت کاربر از آن بهینه سازی شده است. به طوری که می توان از امکانات پیش بینی شده در سیستم، اهمیت سهولت کاربری را در این زیرسیستم متوجه شد.

از جمله عملکرد هایی که سهولت کار با این سیستم را مشخص می کند، گزارشات نموداری دریافت و پرداخت در انواع حساب می باشد.

همچنین این سیستم عملیات تقسیط را به طور کامل پوشش می دهد. این عملیات توسط سیستم دریافتی و پرداختی سپیدار به طور یکپارچه مدیریت می شود.

از دیگر عملکرد های برتر این سیستم می توان به راس گیری چک ها اشاره نمود. در این مورد تمامی چک های دریافتی و پرداختی توسط این سیستم براساس تاریخ چک، وزن گیری می شود. این امر به مدیریت وضعیت نقدینگی و برنامه ریزی برای گردش کالای موجود در انبار کارآمد است.

موارد نام برده شده از جمله عوامل موثر در بهبود عملکرد این زیر سیستم می باشد.

مزایای سیستم دریافت و پرداخت

این سیستم نسبت به سیستم های دیگر موجود در بازار چگونه سفارشی سازی شده است؟

این سیستم در حوزه امور مربوط به چک دارای امکانات عدیده ای نسبت به رقبا می باشد. در ادامه به بخشی از ویژگی های سفارشی شده نسبت به رقبا توسط این سیستم را آورده ایم.

  • چاپ چک توسط سیستم

  • ثبت چک های دریافتی و پرداختی

  • گزارش لیست چک های سر رسید شده و سر رسید نشده

  • گزارش چک های نزد صندوق یا واگذار شده به بانک

  • گزارش آخرین وضعیت چک دریافتی و پرداختی

  • بررسی عملیات مرتبط با کلر بانک

  • دریافت و پرداخت چک تضمینی

  • راس گیری دریافت و پرداخت چک

  • دریافت و پرداخت چک حواله

  • گزارش گردش چک

  • گزارش نتیجه واگذاری چک به بانک

این سیستم علاوه بر سفارشی سازی در حوزه چک توانسته در موارد دیگری نیز نسبت به رقبا برتری داشته باشد.

  • کنترل مانده منفی در حساب بانکی و صندوق

  • دریافت صورت حساب بانکی با ورود اطلاعات اکسل

  • تسویه کارتخوان در زمان دلخواه

  • گزارش اعلامیه برداشت

  • گزارش نقدینگی

  • گزارش نموداری دریافت و پرداخت

موارد نام برده شده از جمله مزایای سیستم دریافت و پرداخت سپیدار نسبت به رقبا می باشد.

عملکرد نسبت به رقبا

سهولت استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار در چه مواردی نسبت به رقبا نمایان می شود؟

حتی هنگام استفاده از یک سیستم حسابداری بی نظیر، ورود اطلاعات حساب ها به اکسل غیر قابل انکار است. شرکت همکاران سیستم برای مدیریت این ابزار کلیدی استفاده از زیرسیستم دریافت و پرداخت را پیشنهاد می دهد.

با استفاده از این سیستم می توانید اکسل انتخابی خود را به سیستم وارد کنید. با این کار می توانید به راحتی صورت مغایرت هر حساب را به طور جداگانه استخراج کنید. همچنین در نظر داشته باشید این امر به صورت اتوماتیک انجام می پذیرد.

شما می توانید با کمک بخش جستجو تمامی حساب های مورد نظر خود را پیدا کنید. برای مثال برای یافتن یک چک دریافت شده می توانید از بخش جستجو، چک مورد نظر را بیابید. از طرفی می توانید عوامل مختلف آن از جمله تاریخ، شماره و شماره پشت نمره را ویرایش کنید.

از دیگر ابزار های کمکی این زیرسیستم می توان به نمایش نموداری گزارشات دریافت و پرداخت حساب ها اشاره نمود. مزیت استفاده از این نمودار نمای کلی وضعیت حساب ها و تصمیم گیری سریع تر می باشد.

نمودار در سیستم دریافت و پرداخت

قیمت سیستم سپیدار نسبت به سایر سیستم های بازار چه تفاوتی دارد؟

همان طور که می دانید نرم افزار حسابداری سپیدار از جمله ابزار های حسابداری برتر در بازار ایران می باشد. این شرکت با سیستم دریافت و پرداخت خود توانسته بسیاری از دغدغه های حسابداری و مالی را در هر شرکتی برطرف کند. از طرفی با توجه به امکاناتی که در این سیستم اشاره شد و مزایای قابل توجه آن نسبت به دیگر سیستم های موجود در بازار، می توان قیمت این سیستم را قابل توجیه در نظر گرفت.

سیستم نرم افزاری دریافت و پرداخت سپیدار چه نیازی از مخاطبان را بر طرف می کند؟

وجه نقد را می توان به عنوان مهم ترین عامل در رشد و با ارزش ترین دارایی شرکت به حساب آورد. دغدغه بسیاری از افراد دارای کسب و کار مدیریت وجوه نقد می باشد.

این سیستم با عملکرد گسترده و دقیق خود در حوزه دریافت و پرداخت می تواند به تمامی نیاز های شرکت هایی که به مدیریت وجه نقد اهمیت می دهند، پاسخ دهد. با استفاده از این سیستم می توان نگرانی ها در رابطه با مدیریت حساب های ارزشمند را به پایان رساند.

اگر در استفاده از سیستم نرم افزاری دریافت و پرداخت سپیدار و یا اطلاعی از مزایا و معایب آن دارید، می توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را ثبت کنید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما می‌توانید با شماره ۴۶۰۱۴۷۲۱-۰۲۱ و ۸۶۰۹۳۴۶۸-۰۲۱ تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کرده تا در سریعترین زمان، کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

فرم مشاوره رایگان

سوالات متداول

تهیه صورت مغایرت بانکی خودکار برای حساب های بانکی، کنترل تمامی مراحل مربوط به دریافت و پرداخت و ارائه مانده حساب بانکی از طریق پیام کوتاه.

قیمت این سیستم به امکانات موجود در آن و مزایای قابل توجه آن بستگی دارد. شما می توانید با بررسی جدول اطلاعات مربوط به قیمت نرم افزارهای حسابداری سپیدار، از قیمت آنها مطلع شوید.

وجوه نقد را می توان در حساب های صندوق، حساب بانکی، تنخواه و کارتخوان گنجاند. به دلیل استفاده تمام شرکت ها از این نوع حساب ها، سیستم نرم افزاری دریافت و پرداخت برای تمامی مشاغل لازم است.