سیستم مدیریت تردد سپیدار

کنترل حضور پرسنل امری ضروری در جهت افزایش بهره وری فعالیت شرکت است. برای انجام این امر بسیار حساس به سیستمی برای ثبت دقیق زمان ورود و خروج افراد احتیاج داریم. سیستم مدیریت تردد سپیدار تمامی امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل شرکت را بر عهده دارد. این سیستم از نرم افزار حسابداری سپیدار، شما را در جهت کنترل تردد افراد یاری می رساند.

اگر حضور و غیاب افراد را امری ضروری در انضباط کار و پیشرفت شرکتتان به حساب می آورید، پیشنهاد می کنیم دقایقی برای مطالعه این مطلب زمان بگذارید.

درخواست دمو سپیدار
مشاوره : ۰۲۱۴۶۰۱۴۷۲۱
سیستم مدیریت تردد سپیدار

سیستم مدیریت تردد نرم افزار سپیدار چیست؟

امروزه یکی از بزرگترین هزینه ها در تمامی شرکت ها و کسب و کار ها، هزینه حقوق و دستمزد پرسنل شرکت می باشد. از این جهت اهمیت محاسبه دقیق زمان فعالیت کارکنان دو چندان می شود. ثبت دقیق حضور و غیاب افراد احتیاج به دقت زیادی دارد. بعضا دیده شده که این عملیات به درستی انجام نمی شود. به همین دلیل مدیران کسب و کار ها به سمت استفاده از ابزار هایی برای ثبت ورود و خروج پرسنل تمایل پیدا کردند.

حساسیت این امر سبب شد تا متخصصان نرم افزار حسابداری سپیدار به طراحی سیستمی برای ثبت ورود و خروج کارکنان بپردازند. در نهایت موفق به تولید سیستمی، تحت عنوان سیستم مدیریت تردد، شد.

این سیستم با هدف افزایش بهره وری فعالیت ها و همچنین یکپارچه سازی فرآیند کنترلی شرکت تولید شده است.

این ابزار از دو بخش اساسی تشکیل شده است. این دو بخش وظایف ثبت اثر انگشت و ارتباط یکپارچه با نرم افزار اصلی را به عهده دارند. به همین دلیل شرکت ها با استفاده از این ابزار می توانند از هر گونه تقلب و شبهه در زمان رفت و آمد کارکنان جلوگیری کنند.

در ادامه قصد داریم تمامی امکانات و ویژگی های این سیستم را مطرح کنیم. همچنین در انتها قیمت این سیستم ارزشمند را نیز آورده ایم.

هدایای ویژه صدرا محاسب

شرکت صدرامحاسب بصیر هدیه های ویژه زیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

امکانات سیستم حسابداری مدیریت تردد سپیدار

سیستم مدیریت تردد را می توان به عنوان ماژولی جامع معرفی نمود. این سیستم دارای امکانات کارآمدی است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

سیستم مدیریت تردد سپیدار چه امکاناتی دارد؟

این سیستم دارای امکانات منحصر به فردی است که می تواند تمامی نیاز های کسب و کار ها در حوزه ورود و خروج پرسنل را رفع کند. شما با خرید این سیستم می توانید به امکانات زیر دسترسی پیدا کنید:

  1. ثبت ساعت ورود پرسنل به شرکت: افراد هنگام ورود به شرکت می توانند از طریق بخش سخت افزاری سیستم ورود خود را اعلام کنند.
  2. درنظر گرفتن چندین روش برای اعلام حضور کارکنان: در این رابطه باید این اطلاع را بدهیم که شما می توانید با این سیستم با سه روش حضور و غیاب پرسنل خود را ثبت کنید. این سه روش شامل شناسه کاربری، اثر انگشت و کارت می باشند.
  3. ثبت ساعت خروجی افراد:افراد می توانند با هر یک از روش های تعریف شده در سیستم اعلام خروج از محل کار را گزارش دهند.
  4. امکان ثبت ساعت دقیق مرخصی ساعتی: به این صورت که با اعمال کلیدی در سیستم می توانند اعلام به مرخصی ساعتی کنند. در این حالت ساعت خروج از شرکت ثبت می شود. پس از بازگشت مجدد به شرکت و اعلام حضور مجدد، سیستم اقدام به محاسبه زمان دقیق مرخصی می کند.

سیستم حضور و غیاب سپیدار برای چه مشاغلی مناسب است؟

پرسنل مهم ترین سرمایه هر شرکتی است. همین امر باعث حساسیت بیشتر روی نیروی کار شده است. از طرفی محاسبه دقیق حقوق و دستمزد کارکنان وظیفه اساسی هر شرکتی در قبال آن ها است.

سیستم تردد سپیدار برای هر شرکتی با هر نوع فعالیت و مالکیتی مناسب است. در واقع این سیستم شما را در محاسبه دقیق ساعت کاری افراد یاری می رساند.

تنها شرط در استفاده از این سیستم استفاده از یکی از بسته های اصلی سپیدار و سیستم حقوق و دستمزد سپیدار است.

سیستم مدیریت حضور و غیاب سپیدار همکاران سیستم

نرم افزار حضور و غیاب سپیدار چه کمکی به کسب و کارتان می‌کند؟

در بعضی مواقع دیده شده که در روش های سنتی ثبت ساعت ورود و خروج افراد ایراداتی وارد شده است. به طور مثال فراموشی در ثبت این ساعات یا دقت ناکافی در ورود اطلاعات از جمله مشکلات روش دستی بوده است. یا در مواردی مرخصی ها به دقت ثبت نمی شوند. این مشکلات در انتها سبب بروز درگیری بین کارمند و کارفرما می شود.

این نرم افزار شما را در بهبود شرایط کنترلی شرکت کمک می کند. شما به وسیله این سیستم می توانید تمامی امور مربوط به ورود و خروج کارکنان را بهبود ببخشید. در واقع این سیستم می تواند ابزاری در جهت ثبت دقیق ساعات حضور کارمندان در شرکت باشد.

از طرفی دیگر این سیستم به شما کمک می کند تا عملیات مربوط به جمع ساعات حضور را به سرعت و با دقت بیشتری انجام دهید.

همچنین به دلیل ارتباط مستقیم این سیستم با سیستم حقوق و دستمزد سپیدار، تمامی ساعات حضور به سیستم حقوق منتقل می شود. در نتیجه عملیات محاسبه حقوق برای شما راحت تر خواهد بود.

این ابزار همچنین شما را در بهبود عملکرد کنترلی افراد یاری می رساند. به طوری که در هر بازه زمانی که مد نظرتان باشد می توانید گزارشات افراد را دریافت کنید. در نتیجه ی این امر می توانید نظارت جدی تری در حضور افراد در شرکت داشته باشید.

سیستم مدیریت تردد سپیدار برای تمامی مشاغل مناسب است.

قیمت نرم افزار مدیریت تردد سپیدار

همانطور که گفته شد پرسنل در پیشرفت کسب و کار نقش به سزایی دارند. مهم ترین فاکتور در ارتباط با آن ها بحث حقوق دریافتی افراد است.

از طرفی هزینه حقوق را می توانیم بزرگترین هزینه در هر شرکتی به حساب آورد. اهمیت این امر سبب می شود تا حساسیت بر ساعت کارکرد و حضور افراد در شرکت دو چندان گردد.

شما می توانید با سرمایه گذاری بر روی سیستم تردد سپیدار از بسیاری از مشکلات در این رابطه جلوگیری کنید. به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می دهیم هزینه ۶,۰۰۰,۰۰۰ تومانی این ابزار را به عنوان یک سرمایه گذاری برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه های مالی خود در نظر بگیرید.

مشخصات فنی سیستم حسابداری حضور غیاب سپیدار

در ابتدا این امر را مناسب تر دیدیم که به مشخصات فنی این ماژول بپردازیم. سپس به سراغ ویژگی ها و مزایای آن برویم.

این سیستم از دو بخش اساسی تشکیل می شود که هر کدام از آن ها به وسیله به روزترین تکنولوژی ها طراحی و تولید شده اند. این دو بخش شامل موارد زیر است:

  1. بخش نرم افزار سیستم مدیریت تردد سپیدار
  2. بخش سخت افزاری سیستم مدیریت تردد سپیدار

در ادامه می خواهیم به ویژگی ها و ساختار هر یک از این دو بخش به صورت جداگانه و مفصل تری بپردازیم.

مشخصات فنی مدیریت حضور و غیاب سپیدار

ویژگی‌های سخت افزاری سیستم حضور و غیاب سپیدار

در این بخش سعی داریم به معرفی اساسی بخش سخت افزاری سیستم مدیریت تردد و ویژگی‌های برجسته آن بپردازیم.

بخش سخت افزاری تشکیل شده از دستگاه کنترل تردد به همراه قطعات پیشرفته آن است. این دستگاه با نام پایوفای (Piofy) شناخته می شود. این دستگاه با پردازنده قوی خود به شما کمک می کند تا اطلاعات ورود و خروج را ثبت کنید. از مشخصات فنی این دستگاه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. پردازنده پر قدرت ۱.۴ GHz Quad Core
  2. قابلیت تطبیق کاربر در کوتاه ترین زمان (زیر ۱.۲ ثانیه) در زمان اوج استفاده از دستگاه
  3. دارای صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی
  4. دارای فضای ذخیره سازی بالا

موارد ذکر شده از مشخصات فنی سخت افزار تردد است.

این دستگاه قابلیت ثبت و کنترل اطلاعات ورود و خروج پرسنل را دارد. در ادامه به ویژگی های کارآمد آن اشاره می کنیم.

  • امکان ثبت اطلاعات به سه روش: این روش ها شامل شناسه کاربری، کارت شناسایی و اثر انگشت است. تنظیم این روش ها و انتخاب آن ها به عنوان روش مورد نظر برای حضور و غیاب افراد بر عهده شما می باشد. شما می توانید با توجه به خواسته ها و امکانات شرکتتان یکی از این روش ها را انتخاب کنید.
  • ثبت ورود و خروج افراد با بالاترین قدرت تشخیص
  • ثبت مرخصی افراد: در این دستگاه کلیدی برای ورود اطلاعات مرخصی وجود دارد. شما می توانید با استفاده از آن مرخصی خود را ثبت کنید.
  • امکان دریافت خروجی به صورت آنلاین و آفلاین: این دستگاه این امکان را به شما می دهد که به دو روش مجزا از اطلاعات دستگاه خروجی بگیرید. این دو روش شامل روش آنلاین و آفلاین می باشد.
    در روش آفلاین شما می توانید اطلاعات را از طریق USB دریافت کنید. سپس به سیستم نرم افزاری انتقال دهید.
    در روش آنلاین اطلاعات به صورت کاملا مستقیم و از طریق شبکه به سیستم نرم افزاری منتقل می شود.
  • فضای ذخیره سازی بالا: در دستگاه پایوفای شما امکان ثبت ۲ هزار رویداد را دارید. این حجم از فضای ذخیره سازی برای پاسخگویی به شرکت هایی با حجم تردد بالا بسیار مناسب است.
بخش سخت افزاری سیستم مدیریت تردد سپیدار

ویژگی‌های بخش نرم افزاری سیستم مدیریت حضور غیاب سپیدار

بخش نرم افزاری این سیستم در واقع پشتیبانی بخش سخت افزاری را می کند. این بخش تکمیل کننده بخش سخت افزاری است.

از ویژگی های مهم این بخش می توانیم به دو مورد اساسی اشاره کنیم:

  1. اطلاعات مربوط به ساعات رفت و آمد افراد توسط سخت افزار این سیستم دریافت و ثبت می گردد. سپس این اطلاعات به بخش نرم افزاری انتقال می یابد.
  2. ارتباطات یکپارچه و آنلاین بخش نرم افزاری و سیستم حقوق و دستمزد سبب می شود تا انتقال اطلاعات و محاسبه حقوق و دستمزد به سهولت امکان پذیر باشد.

از دیگر ویژگی های بخش نرم افزاری می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تعریف شیفت ها بر اساس نیاز شرکت: هر شرکتی با توجه به نوع فعالیت می تواند دارای شرایطی خاص باشد. این شرایط باعث تعریف شیفت ها و ساعات کار افراد می شود. شما در این نرم افزار می توانید ساعات دلخواه شیفت کاری کارکنان خود را مطابق با شرایط شرکت تعریف کنید.
  • امکان تعریف شیفت چرخشی: در بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها، شیفت های کاری به صورت گردشی می باشد. شما می توانید این شیفت ها را نیز در این سیستم به آسودگی تعریف کنید.
  • امکان محاسبه تمامی موارد مربوط به ساعات کاری: از جمله مواردی که می تواند اهمیت استفاده از سیستمی برای کنترل تردد را افزایش دهد، تاخیر در ورود و تعجیل در خروج افراد است. شما با این سیستم می توانید جدیت خود را در ثبت ساعات کاری به افراد نشان دهید. از طرفی این سیستم این امکان را دارد که مطابق با ساعاتی که برای شیفت های کاری تعریف شده میزان تاخیر و تعجیل را محاسبه کند.
  • محاسبه اضافه کاری و شناوری: با استفاده از این سیستم و اطلاعات به دست آمده از بخش سخت افزاری می توانید در بخش نرم افزار اطلاعات دقیق ساعات اضافه کاری و ساعات شناور را مطالعه کنید.
بخش نرم افزاری سیستم مدیریت تردد سپیدار

مزایای سیستم مدیریت تردد سپیدار

در این بخش می خواهیم به مزایای این سیستم اشاره کنیم. این بخش شامل مزایای جامعی از بخش نرم افزار و سخت افزار سیستم حضور سپیدار است.

  • امکان ارسال مرخصی به مدیر و دریافت تایید آن: با این گزینه شما این امکان را دارید تا درخواست مرخصی خود را به مدیر مجموعه ارسال کنید تا ایشان آن را تایید کند.
  • ثبت مرخصی ساعتی: در این دستگاه کلیدی تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید ساعت خروج و ورود مجدد را ثبت کنید. این اطلاعات مستقیما به نرم افزار انتقال داده می شود.
  • گارانتی سیستم مدیریت تردد: این سیستم دارای ۲ سال گارانتی تعمیر می باشد.
  • خدمات پس از فروش: این سیستم دارای ۵ سال خدمات پس از فروش بی نظیر می باشد.
  • امکان اصلاح و محاسبه مانده مرخصی: در این حالت سیستم می تواند مجموع مرخصی ها را محاسبه کند. حتی می توانید پس از محاسبه مرخصی، آن را به سال بعد نیز منتقل کنید.
  • امکان اصلاح اطلاعات به صورت گروهی و فردی: شما می توانید تمامی اطلاعات تردد کاربران را به دو صورت گروهی و فردی ویرایش کنید.
  • مشاهده آنلاین تردد
  • دریافت خروجی با انواع فرم ها: در این قسمت شما می توانید خروجی اطلاعات مورد نظر خود را به سه صورت دریافت کنید: PDF، Excel و Word .
سیستم مدیریت حضور و غیاب پرسنل سپیدار

امکانات خصوصی سازی

این سیستم در بین رقبا به عنوان سیستمی پیشرفته شناخته می شود. این برتری هم در بخش سخت افزار و هم در بخش نرم افزار به چشم می خورد.

با این حال ما برای افرادی که خواستار امکانات بیشتری هستند تمهیداتی در نظر گرفته ایم.

  • روشی افزون بر سه روش قبلی شناسایی کاربر: شما می توانید امکان شناسایی کاربر از طریق بلوتوث را به این سیستم اضافه کنید.
  • ارتباط سیستم با سرور از طریق Wifi
  • در نظر گرفتن باطری اضافه

این امکانات به خواست شما قابل افزودن می باشد.

نحوه فروش سیستم حسابداری تردد سپیدار

شما برای خرید این سیستم ارزشمند می‌توانید به دو روش اقدام کنید:

  1. خرید حضوری: با مراجعه به شرکت صدرا محاسب بصیر می توانید سیستم را از تمامی جوانب بررسی کنید. همچنین همکاران ما پاسخگوی سوالات شما در رابطه با این سیستم هستند. سپس در همین شرکت می توانید اقدام به خرید سیستم کنید.
  2. خرید غیر حضوری: برای خرید آنلاین می‌توانید از طریق سایت صدرا محاسب اقدام کنید. همچنین می توانید با تماس با مشاوران ما، مشاوره رایگان دریافت می‌کنید. پس از توضیحات بیان شده توسط همکاران ما می‌توانید تصمیم‌گیری سنجیده‌ای انجام دهید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما می‌توانید با شماره ۴۶۰۱۴۷۲۱-۰۲۱ و ۸۶۰۹۳۴۶۸-۰۲۱ تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کرده تا در سریعترین زمان، کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

فرم مشاوره رایگان

سوالات متداول

ثبت ساعت ورود پرسنل، اعلام حضور کارکنان به روش های مختلف، ثبت ساعت خروجی و ثبت ساعت دقیق مرخصی ساعتی از جمله امکانات بارز این سیستم می باشد.

سیستم تردد سپیدار برای هر شرکتی با هر نوع فعالیت و مالکیتی مناسب است و برای محاسبه دقیق ساعت کاری افراد ضرورت دارد.

بهبود شرایط کنترلی شرکت، تسریع در عملیات مربوط به جمع ساعات حضور، انتقال تمامی ساعات حضور به سیستم حقوق، از جمله نکات بارزی این سیستم می باشند.