مدیر فروش ۰۹۱۲۲۷۹۱۶۴۲
کارشناس فروش ۰۹۰۳۲۳۰۴۸۹۸

نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار، کاربردی آسان و ساده دارد و برای کسب وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده است و مدیریت را راحت تر می کند.

نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم در تولید زمینه‌های مختلفی مانند بسته های سفارش گیری و پخش، بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری فعالیت دارد که هر کدام شامل سیستم‌ها و زیرسیستم‌های متفاوتی می‌باشد.

شما می توانید با توجه به ویژگی ها و امکانات این نرم افزار و قابلیت هایی که در اختیار کسب وکار شما قرار می دهد، اقدام به تهیه این نرم افزار حسابداری شرکتی کنید.

ثبت درخواست دمو
قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار

مزایا و ویژگی های نرم افزار سپیدار همکاران سیستم:

  • جامع بودن و یکپارچگی نرم افزار سپیدار:نرم افزار حسابداری سپیدار ، متناسب با کسب و کار و فعالیت  هر مجموعه ای (بازرگانی،خدماتی،تولیدی،پیمانکاری،فروش مویرگی) نیازهای سازمان و یا شرکت شما را پاسخ می دهد.
  • ارائه تحلیل و گزارش گیری خودکار:تهیه گزارشات مالی در مورد پیش بینی آینده و پیشرفت کسب و کار و تصمیم گیری‌های مالی‌ به مدیران مالی و حسابدارن کمک می کند، همچنین با صرف زمان کوتاه تر، گزارشات دقیق تر و کاربردی تر تهیه کنند.
  • ایجاد یکپارچگی با سایر سیستم‌ ها:می توان بین اطلاعات و سایر سیستم ها مثل CRM ( به ‌معنای مدیریت ارتباط با مشتری ) و یا نرم افزار سیستم های آنلاین با استفاده از ایجاد ارتباط ما بین آنها، در زمان و هزینه صرفه جویی کرد.
  • پشتیبانی نرم افزار حسابداری سپیدار:یکی از پارامترهای مهم در انتخاب نرم ‌افزار حسابداری‌، پشتیبانی به‌ موقع و مناسب می‌باشد و البته باید نرم افزار آنقدر قدرتمند باشد که برای هر عملیاتی نیاز به  پشتیبان نداشته باشد. یکی از مهم ترین و ارزشمندترین اهداف شرکت های نرم افزار، پشتیبانی و خدمات پس از فروشی است که حسابداران بتوانند از آن بهره مند شود.

با خرید نرم افزار سپیدار از شرکت صدرامحاسب بصیر از هدیه های ویژه استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان یا خرید نرم افزار حسابداری سپیدار با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۴۴۳۸۲۱۸۴
۰۲۱۴۴۳۸۲۴۰۱
۰۲۱۴۶۰۱۴۷۲۱
۰۹۱۲۲۷۹۱۶۴۲

جهت آشنایی با نرم افزار سپیدار بر روی لینک زیر کلیک کنید:

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان یا خرید نرم افزار حسابداری سپیدار با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۴۴۳۸۲۱۸۴
۰۲۱۴۴۳۸۲۴۰۱
۰۲۱۴۶۰۱۴۷۲۱
۰۹۱۲۲۷۹۱۶۴۲

جهت آشنایی با نرم افزار سپیدار بر روی لینک زیر کلیک کنید:

درخواست مشاوره رایگان