زیر سیستم مدیریت پیام سپیدار

در عصر حاضر ارتباطات از یکی مهم ترین جنبه های یک کسب و کار می باشد. همین امر سبب شده تا در نرم افزار حسابداری نرم افزار حسابداری سپیدار نیز زیر سیستمی برای بهبود ارتباط و پیام رسانی به مشتری طراحی شود. این ابزار، زیر سیستم مدیریت پیام سپیدار نام دارد.

در این مطلب سعی کرده ایم تا شما را با این زیر سیستم کاربردی نرم افزار حسابداری آشنا کنیم.

درخواست دمو سپیدار
مشاوره : ۰۲۱۴۶۰۱۴۷۲۱
زیر سیستم مدیریت پیام نرم افزار حسابداری سپیدار

هدایای ویژه صدرا محاسب

شرکت صدرامحاسب بصیر هدیه های ویژه زیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

سیستم مدیریت پیام سپیدار چیست؟

ارتباطات صحیح و به موقع می تواند در بسیاری از موارد باعث جلب توجه مشتری شود. این ارتباط می تواند به نوعی باشد تا مشتری احساس نزدیکی و تعلق خاطر به کسب و کار شما پیدا کند. پس حساسیت این ارتباط در این جا روشن می شود.

برای ارتباط، راه های مختلفی وجود دارد که می توان استفاده نمود. با وجود پیشرفت در مسیر های ارتباطی و انتقال پیام، پیام متنی هنوز هم بهترین راه ارتباطی با مشتری محسوب می شود.

در این بخش قصد داریم مسیری کم هزینه و به صرفه را برای شما معرفی کنیم. ما سیستم مدیریت پیام سپیدار را به شما پیشنهاد می دهیم. در ادمه این مطلب تمامی ویژگی ها و امکانات این زیر سیستم را توضیح می دهیم.

در ابتدا اجازه دهید اهمیت استفاده از این زیر سیستم را در مثالی توضیح دهیم.

برای مثال زمانی را در نظر بگیرید که مشتری شما نیاز به فاکتور خرید دارد. فاکتورهایی که این روز ها استفاده می شود از نوع کاغذی است. اگر دوست دار طبیعت باشید در همه حال سعی می کنید برای کاغذ جایگزینی انتخاب کنید. یا به طور مثال می خواهید به مشتری در حالتی خوش آیند مبلغ مانده حساب را یادآوری کنید.

در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه این سیستم به کمک شما می آید تا پیام های متنی برای مشتریان ارزش آفرین باشد.

زیر سیستم مدیریت پیام سپیدار استفاده از کاغذ برای فاکتور را کاهش می دهد

امکانات سیستم حسابداری مدیریت پیام سپیدار

زیر سیستم های سپیدار در واقع به عنوان ابزار کمکی برای کسب و کار هایی که بسته اصلی نرم افزار را تهیه کرده اند، طراحی شده اند. این زیر سیستم نیز مانند همه سیستم ها و زیر سیستم های سپیدار تکمیل کننده بسته ها می باشد.

در این بخش به امکانات مختلف این زیر سیستم اشاره می کنیم:

  1. قابلیت ارسال پیام متنی به مشتریان: شما با استفاده از این زیر سیستم می توانید پیام متنی خود را برای مشتری ارسال کنید. محتوای پیام می تواند اعلام تخفیف، جشنواره و حتی مبلغ فاکتور باشد. از مزایای این طرح در بخش های بعدی به طور مفصل تری پرداخته ایم.
  2. امکان تعیین زمان برای ارسال: شما می توانید از بخش تنظیمات این سیستم برای ارسال پیام برنامه ریزی کنید. به نحوی که تعیین کنید پیامی با چه نوع محتوایی در زمان معین ارسال گردد.
    اگر متنی برای مشتریان خود بنویسید و زمانی برای آن تعیین کنید و این کار را تکرار کنید می توانید به نتیجه ای فوق العاده دست یابید. در واقع با این روش می توانید هر از چند گاهی کسب و کار خود را به مخاطب یادآوری کنید. در نتیجه به وفاداری مشتری منجر می شود.
امکانات زیر سیستم مدیریت پیام نرم افزار حسابداری سپیدار

سیستم مدیریت پیام سپیدار برای چه مشاغلی مناسب است؟

هدف از طراحی این زیر سیستم سهولت در امر ارتباط با مشتری بوده است. این سیستم به صورت همه جانبه و دقیق برای کسب و کار ها طراحی شده است. به صورتی که اگر فعالیت کسب و کار شما به هر شکلی باشد می توانید روی کمک این ابزار برای ارتباط بهتر با مشتری حساب کنید.

پس اگر کسب و کار شما از نوع تولیدی، خدماتی یا پیمانکاری است می توانید از این زیر سیستم به آسانی استفاده کنید.

زیرسیستم پیام سپیدار سیستم برای چه مشاغلی مناسب نیست؟

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، زیر سیستم های سپیدار درواقع ابزار کمکی بسته های اصلی هستند.

شما با هر نوع کسب و کار و فعالیتی می توانید از این ابزار استفاده کنید.

تنها شرطی که برای پیاده سازی این سیستم لازم و ضروری است، خریداری و نصب یکی از بسته های اصلی سپیدار است.

سیستم مدیریت پیام نرم افزار سپیدار چه کمکی به کسب و کارتان می‌کند؟

این سیستم شما را از بسیاری از موانع برای ارتباط موثر با مشتری عبور می دهد. در بسیاری از مواقع صاحب کسب و کار نیاز به داشتن پلتفرمی خارج از شبکه های اجتماعی برای ارسال فاکتور یا درخواست مطالبات خود را احساس کرده است. یا اینکه بسیاری از مشتریان خود را به دلیل ارزش آفرینی محدود نسبت به رقبا از دست داده است. یا موارد مشابهی از این قبیل برای ایشان اتفاق افتاده که باعث تهدید کسب و کار ایشان شده است.

ما به شما این اطمینان را می دهیم که با استفاده از این زیر سیستم می توانید تمامی خواسته هایتان را در این جهت برآورده کنید.

در ادامه بحث از مزایا و ویژگی های این سیستم توضیح داده ایم. با مطالعه آن می توانید راه حل خواسته هایتان را در این سیستم پیدا کنید.

سیستم مدیریت پیام نرم افزار سپیدار چه کمکی به کسب و کارتان می‌کند؟

قیمت نرم افزار مدیریت پیام سپیدار

پس از مطالعه کامل ویژگی های این سیستم به مزایای بی نظیر آن پی می برید. از طرفی قیمت ۵۰۰,۰۰۰ تومانی این زیر سیستم در برابر جلب توجه مشتری به کسب و کار ارزشمند شما مبلغ فوق العاده ای برای سرمایه گذاری می باشد.

ویژگی‌های سیستم پیام نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

در این بخش به ویژگی های اولیه این سیستم کخه نظر شما را به خود جلب می کند اشاره می کنیم.

  • ارسال مانده حساب: هر کسب و کاری متناسب با ارتباطات و فعالیت شرکت خود روشی برای اعلام مانده حساب به مشتریان را به کار می گیرد. نکته ای که در این جا مهم است، حفظ و ارتقای جایگاه مشتری است. به وسیله این سیستم و ارسال پیامک برای اعلام مانده حساب مشتریان، شما توانسته اید این مرحله را به درستی طی کنید.
  • ارسال فاکتور: این روز ها بسیاری از کسب و کار ها فاکتور های مشتریان را از طریق شبکه اجتماعی ارسال می کنند. حالتی را در نظر بگیرید که مشتری شما به این برنامه ها دسترسی ندارد. با استفاده از این زیر سیستم می توانید راه حلی برای این گونه مشتریان پیدا کنید.
    حتی در کسب و کارهایی که هنوز هم از کاغذ برای فاکتور استفاده می کنند با این زیر سیستم می توانند دیگر نگران مفقودی فاکتور نباشند.
ویژگی های زیر سیستم حسابداری مدیریت پیام نرم افزار سپیدار

مزایای سیستم مدیریت پیام سپیدار

تا اینجای بحث به تعریف کلی از سیستم و ویژگی های آن پرداختیم. در این بخش قصد داریم به مزایای این سیستم که آن را از رقبا مستثنی می کند اشاره کنیم.

  • ارسال پیام های تبلیغاتی و مناسبتی: شما می توانید برای مناسبت های مختلف که احتمال می دهید خرید محصولات شما در آن افزایش پیدا می کند از این زیر سیستم استفاده کنید. یا متنی برای تبلیغات بنویسید و به راحتی برای مشتریان خود ارسال کنید. این روش به بازاریابی محصولات شما کمک می کند.
  • زمان بندی ارسال: همچنین این زیر سیستم قابلیت برنامه ریزی برای زمان ارسال را دارد. به این صورت که پیام های متنی را به صورت خودکار و پس از عملیات خاصی مثل ثبت فاکتور یا در زمان تعیین شده ارسال کند.
  • دریافت پاسخ از مشتری: در این زیر سیستم می توانید به صورت دو طرفه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. این مزیتی است در برابر بسیاری از ابزارهای ارسال پیامکی که به صورت یک طرفه با مشتری تبادل دارند. در واقع برنامه آن ها امکان دریافت پاسخ از سوی مخاطب را ندارد.
    اما در سیستم پیام سپیدار مشتریان شما این امکان را دارند که در پاسخ به پیام ارسالی، متنی را بفرستند. در این هنگام شما می توانید پاسخ مشتری را در نرم افزار خود مشاهده کنید. همچنین می توانید از آن گزارش بگیرید.
  • گزارشات آخرین وضعیت چک ها: در این حالت شما این امکان را دارید که از وضعیت چک های دریافتی و پرداختی گزارش تهیه کنید. همچنین شما می توانید این گزارشات را به مدیران یا مشتریان خود ارسال کنید.
  • اطلاع از آخرین فرآیندها: در این بخش شما می توانید تنظیمات را به نحوی ترتیب دهید که تمامی عملیات و فرآیند های مشخصی را با ارسال پیامک گزارش دهید. به این صورت که در صورت حذف یا ویرایش سند، گزارش آن به مخاطب مورد نظر شما ارسال گردد.
امکان گفتگوی دو طرفه در زیر سیستم مدیریت پیام سپیدار

مشخصات فنی نرم افزار حسابداری مدیریت پیام سپیدار

شما در استفاده از این زیر سیستم محدودیت خاصی ندارید. تنها موردی که به عنوان شرط در استفاده از این سیستم است، نصب نرم افزار اصلی سپیدار سیستم است که می توانید با خیالی آسوده آن را از شرکت صدرا محاسب بصیر خریداری کنید. این شرکت نمایندگی معتبر سپیدار همکاران سیستم را دارا می باشد.

نحوه فروش سیستم حسابداری مدیریت پیام سپیدار

شما به دو روش می توانید این زیر سیستم را تهیه کنید:

  1. خرید حضوری: علاوه بر توضیحاتی که در این بخش مطالعه کردید می توانید به شرکت صدرا محاسب بصیر مراجعه کنید تا همکاران ما پاسخگوی سوالاتتان باشند. شما می توانید نمونه این زیر سیستم را در شرکت مشاهده کنید و اگر مایل به تهیه آن بودید آن را خریداری کنید.
  2. خرید غیر حضوری: اگر به هر دلیلی خرید غیر حضوری را به مراجعه حضوری ترجیح می دهید نیز می توانید با شرکت صدرا محاسب بصیر تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما هستند. همچنین می توانید از این طریق سیستم مورد نظر خود را سفارش دهید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما می‌توانید با شماره ۴۶۰۱۴۷۲۱-۰۲۱ و ۸۶۰۹۳۴۶۸-۰۲۱ تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کرده تا در سریعترین زمان، کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

فرم مشاوره رایگان