سیستم انبارداری و تامین کنندگان سپیدار

سیستم انبارداری و تامین کنندگان سپیدار از سیستم‌های ضروری کسب و کارهای درگیر با کالا می‌باشد. سیستم انبار سپیدار دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار را برای شما فراهم می‌کند.

در ادامه به بررسی امکانات، مزایا، نحوه فروش و قیمت سیستم انبار سپیدار می‌پردازیم.

درخواست دمو سپیدار
مشاوره : ۰۲۱۴۶۰۱۴۷۲۱
سیستم انبارداری و تامین کنندگان سپیدار

سیستم تامین کنندگان و انبار نرم افزار سپیدار چیست؟

موجودی کالا از جمله حساب‌های مهم در یک کسب و کار می‌باشد. شما با دسترسی دقیق به اطلاعات موجودی کالا و انبار خود می‌توانید تمامی امور مربوط به سفارشات خود را کنترل کنید.

با داشتن سیستم انبار دقیق و منظم می‌توانید در هنگام سفارش مشتری با رجوع به آن از ریز جزییات انبار مطلع شوید. در این صورت می‌توانید برای قیمت گذاری و ثبت سفارش تصمیم گیری درستی داشته باشید.

از طرفی موجودی کالا در بخش‌های مختلف امر حسابداری دخیل می‌باشد. از جمله این بخش‌ها می‌توان به صورت‌های مالی، ترازنامه‌، صورت سود و زیان و محاسبه قیمت تمام شده اشاره نمود.

همچنین موجودی کالا به عنوان دارایی جاری محسوب می‌شود. اطلاعات دقیق از آن به مدیریت مالی شرکت کمک می‌کند.

تمام این عوامل سبب شده تا موجودی کالا و انبار یکی از مهمترین عوامل در حسابداری کسب و کار باشد. به همین دلیل نرم افزار سپیدار، سیستمی دقیق برای آن تحت عنوان سیستم انبارداری سپیدار طراحی نموده است.

هدایای ویژه صدرا محاسب

شرکت صدرامحاسب بصیر هدیه های ویژه زیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

سیستم انبار نرم افزار سپیدار چه امکاناتی دارد؟

هماهنگی بین بخش حسابداری شرکت و واحد انبار رمز موفقیت کسب و کارهای درگیر با کالا و مواد است. این امر سبب شده تا اهمیت سیستم انبار افزایش یابد.

توجه داشته باشید که تمام مراحل سفارش گیری، قیمت گذاری و استعلام خرید در گرو داشتن اطلاعات دقیق از موجودی انبار و کالاها می‌باشد.

شما با استفاده از نرم افزار انبارداری سپیدار می‌توانید هزینه‌های نگهداری انبار شرکت را کنترل کنید. به این صورت که با دریافت اطلاعات دقیق از انبار می‌توانید موارد کنترل موجودی انبار را اجرایی کنید. این موارد را در ادامه آورده‌ایم:

  1. مشخص نمودن نقاط کنترلی کالاها (نقطه سفارش مجدد، حداقل و حداکثر موجودی مجاز، موجودی میانگین، موجودی خطرناک و مقدار سفارش)
  2. برنامه ریزی برای کنترل موجودی انبار
  3. نرخ مصرف کالا
  4. استقرار روش‌های بهینه خرید
  5. کنترل اتوماتیک موجودی
  6. تحلیل و آنالیز ABC کالاها

همچنین درصورت سفارش گیری از مشتری، اطلاعات دقیق از موجودی انبار به شما کمک می‌کند تا موارد مربوط به سفارش را درنظر بگیرید. از جمله این موارد می‌توان به قیمت، مدت زمان تحویل و مواد اولیه محصول اشاره نمود.

در همین راستا بخشی برای سیستم انبار نرم افزار سپیدار در نظر گرفته شده که به وسیله آن می‌توانید ورود و خروج کالا در انبار را ثبت کنید.

در ادامه به ویژگی‌ها و مزایای این سیستم پیشرفته اشاره می‌کنیم.

امکانات سیستم انبار سپیدار

سیستم انبارداری سپیدار برای چه مشاغلی مناسب است؟

به دلیل اهمیت موجودی کالا برای شرکت‌های درگیر با آن، وجود سیستم انبار در نرم افزار حسابداری شرکت نیز اهمیت پیدا می‌کند.

سیستم انبار در سپیدار برای تمامی مشاغلی که به نوعی با کالا سر و کار دارند ضروریست. اگر شرکت شما نیز از نوع شرکت‌هایی است که در ادامه آورده‌ایم بهتر است به فکر سیستم انبارداری دقیقی باشید. این مجموعه‌ها شامل موارد زیر می‌باشند.

  • شرکت‌های تولیدی: به دلیل رابطه تنگاتنگ کالا و مواد اولیه با این نوع موسسات، سیستم انبارداری، عضو جدانشدنی از آن‌هاست. ورود و خروج تکراری مواد اولیه و کالا در آن‌ها می‌طلبد که سیستمی جداگانه در نرم افزار حسابداری شرکت تعریف شود.
  • شرکت‌های بازرگانی: بدیهی است که این موسسات با خرید و فروش کالا سر و کار دارند. حتی ممکن است این شرکت‌ها دارای انبار فیزیکی نباشند. اما به دلیل عملیات خرید و فروش کالا باید سیستم انبار در نرم افزار حسابداری برای آن‌ها تعریف شود.
  • شرکت‌های پیمانکاری: این شرکت‌ها در ارتباط مستقیم با مواد و مصالح خریداری شده می‌باشند. لزوم ثبت ورود و خروج مواد در این مجموعه‌ها سبب شده تا سیستم انبار در این شرکت‌ها اهمیت پیدا کند.

پس انبارداری نرم افزار سپیدار سیستم برای این سه نوع شرکت ضروریست.

مشاغل مناسب و نامناسب برای سیستم انبارداری سپیدار

انبارداری سپیدار سیستم برای چه مشاغلی مناسب نیست؟

در بالا گفتیم که این سیستم مناسب حال شرکت‌هایی است که با کالا سر و کار دارند. به طبع برای شرکت‌های خدماتی که به هیچ وجه ارتباطی با کالا ندارند استفاده از این سیستم الزامی نمی‌باشد.
درنظر داشته باشید که این شرکت‌ها باید ۱۰۰درصد خدماتی باشند.

سیستم انبارداری نرم افزار سپیدار چه کمکی به کسب و کارتان می‌کند؟

در ابتدای بحث گفته شد که این سیستم تمامی اطلاعات مربوط به موجودی کالا و مواد در انبار را گردآوری و ثبت می‌کند. این ویژگی سبب شده تا واحدهای مرتبط با انبار بتوانند با توجه به اهداف خود برنامه ریزی کنند.

این سیستم با ثبت رسید خرید و ورود کالا می‌تواند به بهبود عملیات پرداخت وجه کمک کند. از طرفی با ثبت حواله خروج مصرف، موجودی مواد اولیه‌ای که وارد خط تولید شده‌اند را استخراج می‌کند. درنتیجه این دو عملیات می‌توانید آمار دقیقی از موجودی کالا و مواد مصرفی به دست آورید. این کار به شما کمک می‌کند تا برای خرید مواد اولیه سنجیده عمل کنید.

محاسبه بهای تمام شده کالا در گرو عوامل مختلفی است. در همین راستا این سیستم به شما کمک می‌کند تا بهای تمام شده کالاها را به سهولت محاسبه کنید.

همچنین سیستم انبار سپیدار به یاری شرکت‌هایی می‌آید که انبار آن‌ها توسط انباردار اداره می‌شود. در این حالت با افزودن بخشی با عملکرد جداسازی دسترسی تعدادی و ریالی برای کاربران انبار، می‌توان مدیریت انبار را تسهیل بخشید.

قیمت نرم افزار تامین کنندگان و انبار سپیدار

نرم افزار انبار سپیدار با توجه به نوع فعالیت شرکت پیشنهاد می‌شود. طبیعتا اطلاعات مورد نیاز دریافتی از انبار در شرکت‌هایی با حوزه‌های مختلف، متفاوت است. این تفاوت سبب شده تا سیستم‌های متفاوت طراحی شود.

  • قیمت سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار برای یک شرکت بازرگانی ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد.
  • قیمت سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار برای شرکت‌های تولیدی متفاوت می‌باشد. قیمت آن ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. این اختلاف قیمت به دلیل امکاناتی است که برای شرکت‌هایی با فعالیت تولیدی در نظر گرفته‌ایم.
تفاوت سیستم انبار بازرگانی و تولیدی

این تفاوت قیمت در این است که سیستم انبار تولیدی علاوه بر امکاناتی که در سیستم انبار بازرگانی وجود دارد دارای امکانات زیر می‌باشد.

  1. امکان ثبت رسید دریافت از تولید
  2. امکان صدور حواله خروج مصرف
  3. قابلیت قیمت گذاری محصولات
    این‌ها مواردی است که در شرکت بازرگانی جایگاهی ندارد اما در شرکت تولیدی بسیار اهمیت دارد.

ویژگی‌های سیستم تامین کنندگان و انبار نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

این سیستم دارای بخش‌هایی است که تمامی عملیات مربوط به موجودی انبار و کالا را مدیریت می‌کند. به دنبال این امر در این قسمت ویژگی‌های کارآمد و مهم نرم افزار انبار سپیدار را بررسی می‌کنیم.

ورود و خروج کالا در انبار:

شما می‌توانید حواله خروج کالا برای رسیدن به دست مشتری یا خروج مواد اولیه برای رفتن به خط تولید را توسط آن صادر کنید. همچنین می‌توانید مواد اولیه‌ی خریداری شده و وارد شده به انبار را ثبت کنید.

ویژگی های سیستم انبار و تامین کنندگان سپیدار سیستم

تعریف انواع انبار:

منظور از این بخش حتما انبار فیزیکی نیست. بلکه مقصود تعریف انبارهای جداگانه برای امور متفاوت است تا نظم در کارهای شرکت جریان یابد.
شما می‌توانید در این سیستم انواع انبار از جمله موارد زیر را تعریف کنید.

  • انبار امانی
  • انبار درجریان ساخت
  • انبار مواد اولیه
  • انبار محصولات

ارتباط با دیگر سیستم‌ها:

سیستم انبار مستقیما با دیگر سیستم‌های سپیدار در ارتباط است. این سیستم‌ها شامل سیستم مشتریان و فروش سپیدار و سیستم دریافت و پرداخت سپیدار می‌باشد. ارتباط با آن‌ها سبب دقت در تعاملات بخش‌های مختلف شرکت می‌شود.

کنترل موجودی کالا و مواد اولیه:

موجودی کالا از عوامل مهم در تصمیم گیری شرکت‌های درگیر با آن می‌باشد. شما با مدیریت انبار به صورت صحیح می‌توانید موجودی کالا در انبار شرکت را کنترل کنید. مزیت آن در این است که در زمان‌های درست مواد اولیه را خریداری می‌کنید و هزینه انبار را کاهش می‌دهید. از طرف دیگر از آمار دقیق موجودی کالا در انبار مطلع هستید.

صدور تگ:

تمامی کالاهای موجود در انبار دارای مشخصات منحصر به فرد هستند. با سیستم انبارداری نرم افزار سپیدار می‌توانید هنگام خروج کالا از انبار برای آن‌ها تگ‌های مخصوص صادر کنید.

تعریف نقطه سفارش کالا و مواد:

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که براساس تعداد یا میزان مواد و کالای موجود در نبار سفارش گیری کنید. به این صورت که این نقطه سفارش را تعریف می‌کنید. پس از آن سیستم به طور خودکار با رسیدن موجودی انبار به میزان تعریف شده، سفارش گیری را یادآوری می‌کند.

مزایای سیستم انبار و تامین کننده سپیدار

بخش ویژگی‌ها و مزایای یک نرم افزار بسیار چالش برانگیز می‌باشد. زیرا در این قسمت شما به تفاوت آن با نمونه‌های موجود در بازار پی می‌برید. علاوه بر مقایسه این نرم افزار با رقبا که در بخش‌های بعدی این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، در ادامه به مزیت‌های این نرم افزار اشاره می‌کنیم.

مزایای نرم افزار حسابداری انبار سپیدار سیستم

انبارگردانی:

انبارگردانی در شرکت در دو نوبت میان دوره و پایان دوره انجام می‌شود. این سیستم به شما این امکان را می‌دهد که در بازه زمانی دلخواه انبارگردانی را انجام دهید. در این حالت شما می‌توانید موجودی کالا و مواد را به طور دقیق به دست آورید.

قیمت گذاری موجودی انبار:

ممکن است در بازه‌های زمانی مختلف نیاز داشته باشید که اعتبار انبار را مشخص کنید. این کار برای امور متفاوتی در جهت محاسبه بهای تمام شده و ارزش گذاری موجودی انجام می‌شود. این قیمت گذاری به روش میانگین موزون متحرک انجام می‌پذیرد.

محاسبه مالیات:

محاسبه مالیات از بخش‌های قیمت گذاری کالا می‌باشد. شما در این سیستم با محاسبه قیمت کالا همراه محاسبه مالیات به طور خودکار رو به رو می‌شوید.

امکان رزرو:

در این حالت می‌توانید بخشی برای رزرو موجودی در نظر بگیرید. این امکان برای مواقعی مفید است که میزان عرضه و تقاضای کالا اختلاف داشته باشند. به این صورت که تقاضا بیشتر از عرضه باشد. به دلیل کمبود احتمالی کالا در شرکت امکان رزرو برای شرکت‌های متعهد به مشتری فراهم شده است.

مزایای نرم افزار حسابداری انبار سپیدار

پشتیبانی از شعب متمرکز:

شما با داشتن نرم افزار حسابداری انبار سپیدار می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که حتی اگر سازمان خود را گسترش دهید می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

بارکدخوان:

نرم افزار سپیدار همواره به فکر تسهیل عملیات حسابداری بوده است‌. به طوری که در این سیستم نیز با در نظر گرفتن بارکدخوان، ورودی و خروجی کالا در انبار را ثبت می‌کند.

مشخصات فنی نرم افزار حسابداری انبار سپیدار

همان طور که در تصویر مشخص است، این سیستم با سیستم دریافت و پرداخت سپیدار و سیستم مشتریان و فروش سپیدار رابطه دارد.

نحوه فروش سیستم حسابداری انبار سپیدار

برای دسترسی و خرید این سیستم می‌توانید به دو روش اقدام کنید:

  1. خرید حضوری: می‌توانید با مراجعه به شرکت صدرا محاسب بصیر با این سیستم آشنا شوید. در صورتی که نرم افزار مورد قبولتان بود، آن را تهیه کنید.
  2. خرید غیر حضوری: برای خرید آنلاین این سیستم می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید سیستم کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان صدرا محاسب بصیر تماس حاصل فرمایید.
خرید سیستم انبارداری سپیدار همکاران سیستم

سیستم حسابداری انبار و تامین کنندگان سپیدار در مقایسه با رقبا

تفکیک ویژگی و مزیت در این سیستم بسیار دشوار است. زیرا تمامی عملکردهای آن به نحوی‌ است که این نرم افزار را نسبت به رقبا برتر می‌کند.
امکانات جامعی که این سیستم به شما برتری می‌دهد به شرح زیر است:

  • تصویر کالا: شما می‌توانید برای کالای مورد نظر تصویر ثبت کنید. در این صورت می‌توانید به راحتی کالا را با مورد موجود در سیستم تطبیق دهید.
  • تعریف واحد اصلی و فرعی: واحدها از کاربردی ترین عوامل حسابداری و مالی هستند. شما در این بخش می‌توانید واحدها را مطابق با نیازتان تعریف کنید.
  • اطلاع از نقطه سفارش گیری از طریق پیامک: با این برتری می‌توانید با خیال راحت به فعالیت و مدیریت خود در شرکت ادامه دهید. زیرا اخطار کمبود کالا و مواد و هشدار سفارش گیری به صورت خودکار برای شما ارسال می‌گردد.
  • ارسال پیامک در زمان خروج کالا: در این حالت می‌توانید به طور لحظه‌ای از وضعیت خروج کالا از انبار مطلع شوید.
  • ردیابی کالا: این ویژگی برای کالاهایی که دارای مسائلی مثل ریجستری و شناسه هستند مفید است. این کالاها شامل خودرو و موبایل می‌شود. در بحث خودرو همواره کالاها از نظر شناسه شاسی تفکیک می‌شوند.
مقایسه سیستم انبار سپیدار با رقبا

قیمت در مقایسه با رقبا

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم قیمت این سیستم بسته به نیاز شرکت متفاوت است. با مقایسه امکانات سیستم نرم افزار انبارداری سپیدار با رقبا می‌توان قیمت آن را نیز توجیه نمود. درواقع شما با یک نرم افزار می‌توانید تمامی امور مربوط به انبار مواد اولیه و کالا را مدیریت کنید. در صورتی که ممکن است برای مدیریت انبار مواد و کالا مجبور بودید از چندین نرم افزار یا چندین نیروی انسانی استفاده کنید.

عملکرد سیستم تامین کنندگان سپیدار در مقایسه با رقبا

این سیستم را می‌توان از ابزارهای قدرتمند و سرسخت در حوزه موجودی انبار معرفی نمود. قابلیت‌هایی همچون برگشت رسید انبار، فاکتور خرید، رسید انبار و گزارشات مرتبط این امر را محقق نموده.
شما به وسیله این سیستم می‌توانید تمامی امور مربوط به کالا و مواد اولیه را کنترل کنید. این امور از خروج مواد اولیه و ورود آن به خط تولید آغاز شده و تا خروج کالا از انبار ادامه دارد.
همچنین در این سیستم امکان ثبت استعلام قیمت تامین کنندگان و تصمیم گیری در زمان‌های بعد را نیز دارید.

 

حسابداری انبار و تامین کنندگان سپیدار سیستم

سفارشی سازی در مقایسه با رقبا

سپیدار سیستم با درنظر گرفتن امکاناتی چون ارتباط با بارکدخوان، ارسال پیامک و هشدار نقطه سفارش گیری در این سیستم توانسته رقابت با آن را سخت کند. درواقع این شرایط و نیز امکانات ذکر شده در بالا به شما امکان مدیریت موثر و تصمیم گیری راحت را فراهم می‌کند.

سهولت در استفاده از سیستم نسبت به رقبا

این سیستم به دلیل ارتباط با سیستم هایی همچون دریافت و پرداخت و فروش به طور یکپارچه و خودکار عملیات مربوطه را ثبت می‌کند.

این سیستم با استفاده از انواع آمارگیری، گزارش گیری و انبارگردانی خودکار می‌تواند در تصمیم گیری مدیران نقش بسزایی داشته باشد.به دلیل دردسترس بودن تمامی اطلاعات مربوط به کالا و انبار می‌توانید دریافت اطلاعات موجودی کالا و انبار را تسهیل کنید.

به روز بودن سیستم در مقایسه با رقبا

در این سیستم به اهمیت انضباط در انبار و موجودی کالا پرداخته شده است. در همین راستا امکانات این سیستم بر اساس نیاز روز انبار و موجودی کالا به روز رسانی می‌شود. شما با خریداری این سیستم می‌توانید از عملکردهای نام برده شده بهره ببرید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما می‌توانید با شماره ۴۶۰۱۴۷۲۱-۰۲۱ و ۸۶۰۹۳۴۶۸-۰۲۱ تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کرده تا در سریعترین زمان، کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

فرم مشاوره رایگان

سوالات متداول

  • تعیین نقاط کنترلی کالا
  • نرخ مصرف کالا
  • کنترل اتوماتیک موجودی
  • برنامه ریزی برای کنترل موجودی
  • تحلیل و آنالیز ABC کالاها

قیمت سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار برای شرکت بازرگانی و شرکت‌ تولیدی متفاوت با یکدیگر می باشد. شما می توانید با بررسی جدول اطلاعات مربوط به قیمت نرم افزارهای حسابداری سپیدار، از قیمت آنها مطلع شوید.

سیستم انبار در سپیدار برای تمامی مشاغلی که به نوعی با کالا سر و کار دارند ضروریست. از جمله شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های بازرگانی و شرکت‌های پیمانکاری.