سیستم مشتریان و فروش سپیدار

سیستم مشتریان و فروش سپیدار را می‌توان از جمله بخش های مهم در حسابداری سپیدار سیستم نامید. شما می‌توانید به وسیله سیستم مشتریان سپیدار تمامی فعالیت‌های مشتریان شرکت خود را بررسی کنید. همچنین برای پاسخگویی سریع به مشتریان باید به اطلاعات حساب آن‌ها دسترسی داشته باشید که سیستم مشتریان سپیدار سیستم این امکان را فراهم می‌کند.

در ادامه به بررسی دقیق ویژگی‌ها، نحوه فروش و قیمت سیستم مشتریان و فروش سپیدار می‌پردازیم.

درخواست دمو سپیدار
مشاوره : ۰۲۱۴۶۰۱۴۷۲۱
سیستم مشتریان و فروش نرم افزار سپیدار

سیستم مشتریان و فروش نرم افزار سپیدار چیست؟

سیستم مشتریان و فروش نرم افزار حسابداری سپیدار ابزاری برای کنترل و بررسی تمامی فعالیت‌های مشتریان می‌باشد. این سیستم قابلیت مدیریت اطلاعات مربوط به مشتری و فروش می‌باشد.

درواقع تمامی اطلاعات این دو عامل با ارتباط تنگاتنگ در سیستم مشتری و فروش سپیدار گردآوری شده‌اند.

سیستم مشتریان سپیدار تمامی اطلاعات و مشخصات مربوط به مشتری را گردآوری می‌کند تا شما بتوانید در مدت زمان کوتاه، پاسخگوی مشتریان خود باشید.

همچنین سیستم فروش سپیدار بستری مناسب برای مدیران فروش ایجاد کرده تا بتوانند وضعیت حساب مشتریان خود را کنترل کنند‌. در راستای این قابلیت ارتباط با مشتری تسهیل شده و وصول مطالبات به راحتی امکان پذیر می‌شود.
در واقع سیستم مشتریان سپیدار سیستم، به عنوان عنصری حیاتی در مدیریت حساب‌های مشتریان شرکت‌ها شناخته می‌شود.

هدایای ویژه صدرا محاسب

شرکت صدرامحاسب بصیر هدیه های ویژه زیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

امکانات سیستم مشتریان نرم افزار سپیدار

همواره یکی از دغدغه‌های بخش حسابداری، سامان دهی به اطلاعات مشتریان می‌باشد. شما برای ارتباط با مشتریان باید اطلاعاتی کامل از مشخصات آن‌ها داشته باشید.
همین امر موجب شد تا سپیدار سیستم به فکر طراحی سیستمی ارزشمند در راستای حل این مشکل برآید. نرم افزار مشتریان سپیدار سیستمی است که به کمک مدیریت اطلاعات مشتریان آمده است.

یکی دیگر از مشکلات داشتن مشتریان متعدد، زمان بر بودن یافتن اطلاعات آن‌ها می‌باشد. سیستم مشتریان و فروش سپیدار سیستم نیز با قابلیت دسته بندی مشتری بر اساس ویژگی به حل این مشکل پرداخته است.
شما می‌توانید علاوه بر ورود اطلاعات کامل مشتریان خود، آن‌ها را براساس اهم ویژگی‌ها تفکیک کنید. این بخش از سیستم مشتریان سپیدار به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن به اطلاعات اشخاص دسترسی پیدا کنید.

ممکن است شرکت یا موسسه شما در طول زمان فعالیت خود تجربه انواع فروش را داشته باشد. هر نوع فروش از جمله فروش عمده، جزئی، فروش ویژه و فروش به نماینده، مدل محاسبه قیمت خاصی را می‌طلبد.

سیستم حسابداری فروش سپیدار به شما این امکان را می‌دهد تا اعلامیه قیمت محصول خود را براساس نوع فروش صادر کنید. در این حالت شما می‌توانید انواع مختلف اعلامیه را براساس نوع فروشتان انتخاب کنید.

امکانات سیستم مشتریان و فروش سپیدار همکاران سیستم

سیستم حسابداری مشتریان و فروش سپیدار برای چه مشاغلی مناسب است؟

به دلیل اهمیت اطلاعات حساب و مشخصات مشتریان، سیستم مشتریان و فروش شرکت نیز اهمیت پیدا می‌کند. نرم افزار مشتریان و فروش سپیدار برای هر سازمان یا موسسه‌ای که به سودآوری می‌اندیشد، ضروریست.

شرکت‌ها اکثرا با هدف کسب سود تاسیس می‌شوند پس این بخش از نرم افزار حسابداری می‌تواند بسیار کاربردی باشد.
شرکت‌هایی که فعالیت فروش کالا و خدمات انجام می‌دهند به دلیل اینکه با مشتریان سر و کار دارند به این سیستم نیاز دارند.

نرم افزار حسابداری مشتریان و فروش سپیدار برای چه مشاغلی مناسب نیست؟

شرکت‌ها اکثرا در روابطی مستقیم با مشتریان هستند. اما در این بین موسساتی نیز وجود دارند که فعالیت آن‌ها به نحوی است که به طور مستقیم با مشتری در ارتباط نیستند.
این موسسه‌ها ممکن است زیر مجموعه‌ی شرکتی دیگر باشد یا یک موسسه غیرانتفاعی محسوب شود. این موسسات به دلیل نوع فعالیتشان نیازی به ثبت اطلاعات مشتری ندارند.
به همین دلیل استفاده از سیستم مشتریان و فروش نرم افزار حسابداری سپیدار برای آن‌ها ضروری نمی‌باشد.

مشاغل مناسب برای استفاده از سیستم مشتریان و فروش سپیدار

سیستم حسابداری مشتریان و فروش سپیدار چه کمکی به کسب و کارتان می‌کند؟

در ابتدا گفتیم که این سیستم تمامی اطلاعات مشتریان را گردآوری و ثبت می‌کند. این ویژگی سبب می‌شود تا مدیران مجموعه بتوانند با دریافت اطلاعات حساب مشتریان به صورت لحظه‌ای برای شرکت برنامه ریزی کنند.
مدیران با توجه به اطلاعاتی که از نرم افزار مشتریان و فروش به دست می‌آورند می‌توانند با بررسی بودجه شرکت، برنامه ریزی‌های آتی را بررسی کنند.
در واقع یک شرکت با داشتن زیرسیستم فروش سپیدار می‌تواند به تمامی اطلاعات حساب مشتریان خود نظم دهد.

اگر تمامی اطلاعات در سیستمی مثل سیستم مشتریان نرم افزار سپیدار جمع آوری شود، می‌توانید به طور کامل و لحظه‌ای به آن دسترسی داشته باشید.
این سیستم به کسب و کار شما کمک می‌کند تا در صرف زمان برای بررسی اطلاعات مشتریان صرفه جویی کنید.

سیستم مشتریان و فروش سپیدار چه کمکی به کسب و کارتان میکند

قیمت نرم افزار مشتریان و فروش سپیدار

نرم افزار مشتری و فروش سپیدار با توجه به این که در چه موسسه با چه نوع فعالیتی استفاده شود، پیشنهاد می‌شود.

طبیعتا فعالیت‌ها و نوع ارتباط با مشتری در یک موسسه خدماتی با موسسه‌ای که فروش کالا انجام می‌دهد، متفاوت است. این تفاوت سبب شده تا مجموعه حسابداری مشتریان و فروش پیشنهادی به هر کدام متفاوت باشد.

قیمت سیستم مشتریان و فروش سپیدار برای شرکت خدماتی

قیمت سیستم مشتریان و فروش سپیدار برای یک شرکت خدماتی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد. این سیستم با سیستم دریافت و پرداخت سپیدار و سیستم حسابداری سپیدار در ارتباط می‌باشد.
به شرکت های خدماتی که اطلاعات حساب مشتریان برایشان اهمیت دارد این سیستم پیشنهاد می‌شود‌.

قیمت سیستم مشتریان و فروش سپیدار برای شرکت‌هایی با عملیات فروش

قیمت سیستم مشتریان و فروش سپیدار برای شرکت‌هایی که عملیات فروش دارند متفاوت می‌باشد. قیمت آن ۳۰۰۰۰۰۰ تومان می‌باشد. این اختلاف قیمت به دلیل امکاناتی است که برای شرکت‌هایی با فعالیت فروش فعال است.
این سیستم با سیستم انبار سپیدار، سیستم دریافت و پرداخت سپیدار و سیستم حسابداری سپیدار در ارتباط می‌باشد.
شرکت‌هایی با فعالیت فروش با خرید این سیستم می‌توانند برای شرکت خود ارزش آفرینی کنند.

قیمت این سیستم‌ها را می‌توانید در تصویر زیر تماشا کنید.

قیمت سیستم مشتریان و فروش در شرکت خدماتی و فروش

زیر سیستم فروش ویژه سپیدار

در کنار سیستم‌هایی که به این شرکت‌ها پیشنهاد داده شد، زیر سیستم فروش پیشرفته سپیدار برای دریافت امکانات بیشتر پیشنهاد می‌شود.
در واقع زیرسیستم فروش پیشرفته سپیدار امکانات بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد که در ادامه به آن پرداخته‌ایم:

  1. بررسی اعتبار مشتری: با استفاده از این ویژگی می‌توانید اعتبار مشتری را بسنجید. اولین مزیت این قابلیت در این است که می‌توانید فعالیت‌های مشتریان خود را در یک نگاه بررسی کنید.
    مزیت کارآمد بعدی این است که می‌توانید از این طریق مشتریان خوش حساب را شناسایی کنید. با این کار می‌توانید استراتژی خود را در برخورد با مشتریان برنامه ریزی کنید.
  2. محاسبه پورسانت: مزیت بعدی زیرسیستم فروش پیشرفته نرم افزار سپیدار محاسبه پورسانت بازاریاب‌های شرکت با انواع روش‌های ممکن است.
    انواع پورسانت‌ها به صورت خطی، پلکانی، تعدادی، حجمی و فاکتوری محاسبه می‌شوند. در این زیرسیستم می‌توانید به راحتی روش خود را انتخاب کنید و پورسانت را محاسبه کنید.
  3. تخفیفات: با استفاده از زیر سیستم فروش پیشرفته نرم افزار حسابداری سپیدار می‌توانید انواع تخفیفات مجموعه را هدایت کنید. تخفیفات در حسابداری دارای انواع مختلفی از جمله هدایا، تخفیفات نقدی، تخفیفات پلکانی و ارائه نمونه رایگان می‌باشد. مدیریت این تخفیف‌ها با زیرسیستم حسابداری فروش پیشرفته سپیدار به سهولت امکان پذیر می‌باشد.

قیمت زیر سیستم فروش پیشرفته سپیدار که امکانات آن در بالا بیان شد ۲۲۰۰۰۰۰ تومان می‌باشد.

سیستم فروش ویژه سپیدار

ویژگی‌های سیستم مشتریان و فروش نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

بخش های این سیستم دارای امکانات کاملی است که تمامی عملیات مربوط به مشتری و فروش را مدیریت می‌کند. به دنبال این امر می‌خواهیم در ادامه ویژگی‌های کارآمد و مهم سیستم فروش و مشتریان سپیدار را بررسی کنیم.

  • ثبت مشخصات کامل مشتریان: با وجود این سیستم تمامی اطلاعاتی که برای ارتباط با مشتری در طول مراودات نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌گیرد.
    شما می‌توانید با این سیستم ارتباط مطلوب و ایده آلی با مشتری برقرار کنید. در این صورت است که همواره در ذهن او محبوب می‌مانید.
  • ثبت اطلاعات حساب مشتریان: با داشتن این سیستم می‌توانید تمامی فعالیت‌های ثبت شده حساب مشتریان را بررسی کنید. در این صورت است که می‌توانید مشتریان خود را بر اساس ویژگی تفکیک کنید.
  • تعریف انواع فروش: شما می‌توانید با تعریف انواع فروش برای سیستم حسابداری خود، تمامی روش‌های فروش را در یک نرم افزار پوشش دهید.
    این سیستم توانایی مدیریت انواع فروش از جمله عمده، جزئی، فروش ویژه و فروش به نماینده را مدیریت کند.
    همچنین در راستای تشخیص انواع فروش، می‌تواند اعلامیه قیمت را بر اساس نوع فروش صادر کند.
  • صدور صورت حساب در لحظه: یکی از امکانات کاربر پسند این سیستم صدور صورت حساب آنی است. شما پس از ثبت اطلاعات فعالیت می‌توانید در همان لحظه صورت حساب را صادر نمایید.
ویژگی‌های سیستم مشتریان و فروش سپیدار
  • محاسبه عوارض و مالیات بر ارزش افزوده: عملیات محاسبه مالیات بر ارزش افزوده شامل محصولات زیادی می‌شود. همین امر سبب شده تا محاسبه آن به عملیات وقت گیری تبدیل شود.
    در سیستم مشتریان و فروش نرم افزار سپیدار می‌توانید محاسبه مالیات و عوارض را به صورت خودکار تجربه کنید. با این قابلیت می‌توانید بسیاری از وقت‌های اتلاف شده در طول این عملیات را جبران کنید.
  • معافیت از مالیات: بعضا پیش می‌آید که محصولات شرکت شما از نظر معافیت از مالیات متنوع باشند. پس وجود سیستمی که در آن محصولات معاف از مالیات یا غیر معاف از مالیات را تفکیک کنید، ضروری است.
    این سیستم می‌تواند این عملیات را برای سهولت در حسابداری شرکت انجام دهد.
  • تهیه اظهارنامه مالیات: همواره در طول سال تهیه اظهارنامه یکی از دغدغه‌های بخش حسابداری و مالی شرکت‌ها بوده و هست. سیستم فروش سپیدار در پی این دغدغه توانسته اظهارنامه مالیاتی را نیز به صورت خودکار تهیه نماید.
    با این امکان دیگر نگران رعایت نکات مختلف در اظهارنامه نباشید.
  • یکپارچگی بین سیستم‌ها: قبلا درباره ارتباط تنگاتنگ سیستم فروش و مشتریان سپیدار با سیستم انبار سپیدار و سیستم دریافت و پرداخت آن گفتیم.
    در این قسمت لازم است این نکته را متذکر شویم که ارتباط این سیستم‌ها باعث یکپارچگی بین اطلاعات آن‌ها و در نهایت اطلاعات حساب در شرکت می‌شود.
ویژگی های سیستم مشتریان و فروش نرم افزار حسابداری سپیدار
  • راس گیری در فاکتور: شما با این قابلیت می‌‌توانید عملیات راس گیری فاکتورهای فروش را انجام دهید. در این عملیات متوجه خواهید شد که بودجه شرکت در زمان‌های آتی چه میزان می‌باشد.
    با علم به این موضوع می‌توانید برنامه ریزی دقیق‌تری انجام دهید.
  • استفاده از گزارش‌های مختلف: سیستم مشتریان و فروش حسابداری سپیدار این امکان را می‌دهد تا بتوانید از فعالیت‌های مختلف مشتریان و شرکت گزارش بگیرید.
    با این ابزار می‌توانید انواع گزارش‌های سود و زیان به تفکیک کالا و سود و زیاد کلی فروش را دریافت کنید.
    همچنین با دریافت اطلاعات تجزیه سنی بدهکاران می‌توانید مشتریان خوش حساب را شناسایی کنید.
    همچنین می‌توان گزارشاتی در راستای شناسایی بیشترین فروش را دریافت نمود. بر اساس این ویژگی می‌توانید گزارش بیشترین فروش بر اساس کالا و مشتری را دریافت کنید.

مزایای سیستم مشتریان و فروش سپیدار

تا اینجا با بسیاری از ویژگی‌ها و امکانات این سیستم آشنا شدید.در ادامه می‌خواهیم به مزایای کاربردی این سیستم بپردازیم.

یکی از مزایای کاربر پسند و حتی مشتری پسند این سیستم اعلام مانده حساب مشتری با ارسال پیامک می‌باشد.
در این طرح می‌توانید مانده حساب مشتری را در زمان‌هایی پس از خرید به او اعلام کنید. با این قابلیت می‌توانید عملیات وقت گیری همچون وصول مطالبات را تسهیل نمایید.

به وسیله این سیستم و اطلاعات منسجم و کامل آن می‌توانید پاسخگویی به مشتریان را سریع‌تر و راحت‌تر نمایید. در واقع پاسخگویی بی عیب و به موقع به مشتری می‌تواند نوعی امضا و نشان از شرکت شما باشد.

یکی از مزایای بصری این سیستم که ما را در تصمیم گیری هر چه سریع‌تر یاری می‌کند، نمایش نموداری روند فروش است. شما می‌توانید در یک نگاه این روند را مشاهده و برای استراتژی خود تصمیم گیری کنید.
همچنین می‌توانید این نمودار را بر اساس بازه زمانی نمایش دهید.

از دیگر نمایش‌های نموداری در این سیستم می‌توان به نمایش نموداری سود و زیان اشاره نمود. این نمودار نیز همچون نمودار قبلی به تصمیم‌ گیری مدیران کمک بسیاری می‌کند.

در بخش مزایای سیستم نیز می‌توانیم به قابلیت تهیه اظهارنامه مالیاتی به صورت اتوماتیک اشاره کنیم.

بخش سود و زیان فروش در سیستم مشتریان و فروش سپیدار

مشخصات فنی نرم افزار مشتریان و فروش سپیدار سیستم

در اینجا می‌توانیم به انواع بخش‌های ثبت اطلاعات حساب، ثبت مشخصات مشتریان و انواع گزارش‌گیری اشاره کنیم.
همچنین بیان روابط تنگاتنگ بین سیستم‌های مختلف نرم افزار خالی از لطف نیست.
شایان ذکر است که همان طور که در تصویر روبه رو مشخص است، این سیستم با سیستم دریافت و پرداخت سپیدار و سیستم انبار سپیدار و سیستم حسابداری سپیدار رابطه دارد.

نحوه فروش نرم افزار مشتریان و فروش حسابداری سپیدار سیستم

برای دسترسی و خرید این سیستم می‌توانید به دو روش اقدام کنید:

  1. خرید حضوری: شما می‌توانید با مراجعه به شرکت صدرا محاسب بصیر با این سیستم آشنا شوید. در صورتی که مایل به خرید آن بودید، آن را تهیه کنید.
  2. خرید غیر حضوری: برای خرید آنلاین این سیستم می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید سیستم کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان صدرا محاسب بصیر تماس حاصل فرمایید.

سیستم مشتریان و فروش سپیدار در مقایسه با رقبا

این سیستم را می‌توان از ابزارهای پیشرو در حوزه فروش معرفی نمود. همین امر سبب شده تا این سیستم از ابزارهای قدرتمند و سرسخت در این حوزه باشد.
قابلیت‌هایی همچون اعلام مانده حساب به مشتری، تقسیط فاکتور، یکپارچگی با دیگر سیستم‌ها و یافتن مشتریان خوش حساب توانسته این سیستم را بی رقیب نماید.

قیمت در مقایسه با رقبا

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم قیمت این سیستم بسته به نیاز شرکت متفاوت است. قیمت سیستم مشتریان و فروش سپیدار در مقایسه با مزایا و قابلیت‌های نام برده شده توجیه اقتصادی دارد.

درواقع شما با یک نرم افزار می‌توانید تمامی امور مربوط به مشتریان را مدیریت کنید. در صورتی که ممکن است برای چند قابلیت مجبور بودید از چندین نرم افزار یا چندین نیروی انسانی استفاده کنید.

با استفاده از این سیستم و تنها یک نیروی انسانی می‌توانید تمامی این عملیات را هدایت کنید.

مقایسه سیستم مشتریان و فروش سپیدار با رقبا

عملکرد سیستم فروش و مشتریان سپیدار در مقایسه با رقبا

شما در این سیستم با امکانات متنوع و کارآمدی رو به رو می‌شوید که بسیاری از امور را برای شما راحت می‌کند. این امکانات شامل موارد زیر است:

  • محاسبه سود و زیان فروش به تفکیک کالا

  • محاسبه حاشیه سود هر کالا

  • اعلام مانده حساب مشتری از طریق ارسال پیامک

  • راس گیری فاکتور مشتری

  • امکان تقسیط فاکتور و تعیین دوره زمانی

  • تعریف و محاسبه انواع پورسانت

موارد ذکر شده و بسیاری از امکانات دیگر از جمله عملیاتی می‌باشد که این سیستم آن را پوشش می‌دهد.
در واقع این سیستم به عنوان سیستمی با عملکرد بسیار متفاوت نسبت به رقبا در نرم افزار حسابداری سپیدار طراحی شده است.

سفارشی سازی نرم افزار حسابداری مشتریان و فروش سپیدار سیستم

لازم است علاوه بر امکانات، مزایا و ویژگی‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم به چند مورد سفارشی در این سیستم بپردازیم.

  • تقسیط فاکتور مشتری: شما با این قابلیت می‌توانید فاکتور مشتری را بر اساس بازه زمانی دلخواه قسط بندی کنید. با این امر می‌توان پرداخت اقساط در سر رسیدهای مختلف را امکان پذیر نمود.
    از طرفی این سیستم می‌تواند میزان سود تعلق گرفته به ازای هر قسط را بر اساس درصد محاسبه کند. همچنین با یادآوری زمان سررسید اقساط به مشتری از بسیاری از برخوردها جلوگیری می‌کند.
  • ثبت سریال کالا: از دیگر امکانات سفارشی این سیستم به ثبت سریال محصولات اشاره می‌کنیم. به وسیله آن می‌توانید به راحتی برای محصولاتی که خدمات پس از فروش دارند، شماره سریال ثبت کنید.
    به این صورت می‌توانید پیگیری خدمات پس از فروش را تسهیل کنید.
  • ثبت مشخصات کالا: از طرفی علاوه بر این موارد می‌توانید ۱۰ مشخصه کالا را نیز به صورت همزمان ثبت کنید. این مشخصات می‌تواند ویژگی‌های مهم کالا از جمله رنگ، ابعاد و جنس باشد.
سفارشی سازی سیستم مشتریان و فروش سپیدار نسبت به رقبا
  • تسویه فاکتور با چند رسید: همچنین یکی دیگر از امکانات سفارشی سازی شده این سیستم که آن را نسبت به رقبا برتر نموده، امکان تسویه چند فاکتور با یک رسید و بالعکس می‌باشد.
    به این صورت که شما می‌توانید چند فاکتور را به صورت یکجا با یک رسید دریافت، تسویه کنید. یا یک فاکتور فروش را به چندین رسید، تسویه کنید.
  • سقف اعتبار مشتری: یکی دیگر از موارد سفارشی سازی شده، تعیین سقف اعتبار برای مشتری می‌باشد. در این حالت شما با تعیین این عملکرد می‌توانید میزان فروش را کنترل کنید.
    در این صورت است که سیستم به صورت خودکار هشدار می‌دهد یا به طور کامل جلوی این عملیات را می‌گیرد.

سهولت در استفاده از سیستم نسبت به رقبا

این سیستم به دلیل یکپارچگی با سیستم هایی همچون دریافت و پرداخت، انبار و حسابداری عملیات در رابطه با آن‌ها را به طور خودکار ثبت می‌کند.

این سیستم با استفاده از انواع گزارش گیری و نمودارهای آن می‌تواند در تصمیم گیری مدیران نقش بسزایی داشته باشد.
به دلیل دردسترس بودن تمامی اطلاعات مربوط به حساب مشتری و مشخصات آن‌ها می‌توانید ارتباط با آن‌ها را تسهیل کنید.

به روز بودن سیستم در مقایسه با رقبا

به روز بودن سیستم حسابداری مشتریان و فروش سپیدار

همانطور که بیان شد این سیستم به دلیل پوشش عملیات مختلف توانسته عملکرد بسیار بالایی نسبت به رقبا داشته باشد. در همین راستا تمامی امکانات این سیستم بر اساس نیاز روز مشتری به روز رسانی می‌شود.

در حال حاضر در سیستم‌های موجود تمامی امکانات مورد نیاز یک شرکت با هدف سودآوری وجود دارد. شما با خریداری این سیستم می‌توانید از عملکردهای نام برده شده بهره ببرید.

اگر در استفاده از سیستم مشتریان و فروش سپیدار تجربه دارید، می توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را ثبت کنید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما می‌توانید با شماره ۴۶۰۱۴۷۲۱-۰۲۱ و ۸۶۰۹۳۴۶۸-۰۲۱ تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کرده تا در سریعترین زمان، کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

فرم مشاوره رایگان

سوالات متداول

اعلامیه قیمت محصول براساس نوع فروش، دسته بندی مشتری بر اساس ویژگی و تسریع یافتن اطلاعات آن‌ها از جمله امکانات کارآمد این سیستم می باشد.

قیمت سیستم مشتریان و فروش سپیدار برای یک شرکت خدماتی با موسسه‌ هایی که عملیات فروش دارند، متفاوت می باشد. شما می توانید با بررسی جدول اطلاعات مربوط به قیمت نرم افزارهای حسابداری سپیدار، از قیمت آنها مطلع شوید.

نرم افزار مشتریان و فروش سپیدار برای هر سازمان یا موسسه‌ای که به سودآوری می‌اندیشد، ضروریست.