زیر سیستم دو واحدی سپیدار

اگر کالا های در ارتباط با کسب و کار شما دارای دو واحد شمارش هستند، پیشنهاد ما استفاده از زیر سیستم دو واحدی  سپیدار است.

شما با این زیر سیستم می توانید کالای مورد نظر خود را با هر نوع واحدی که خودتان تعریف می کنید، ثبت کنید.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با قابلیت های این زیر سیستم آشنا کنیم.

درخواست دمو سپیدار
مشاوره : ۰۲۱۴۶۰۱۴۷۲۱
زیر سیستم دو واحدی سپیدار همکاران سیستم

هدایای ویژه صدرا محاسب

شرکت صدرامحاسب بصیر هدیه های ویژه زیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

سیستم دو واحدی سپیدار چیست؟

این سیستم نوعی ابزار برای ثبت کالا با انواع واحد ها است. در واقع شما به وسیله این سیستم می توانید هر کالا را به دو روش متفاوت شمارش کنید.

برای مثال شما کالایی به دو صورت تکی و بسته ای به فروش می رسانید. برای ثبت این کالا در سیستم سپیدار به صورت پیش فرض می توانید یک واحد تعریف کنید. اما در صورتی که زیر سیستم دو واحدی سپیدار را فعال کنید، می توانید برای یک کالا دو واحد شمارش تعریف کنید.

در مثالی دیگر کسب و کاری را در نظر بگیرید که می خواهد کالای خود را با دو واحد اندازه گیری گرم و کیلوگرم عرضه کند. شما با این سیستم می توانید هر دو واحد را برای این کالا مشخص کنید. پس از آن می توانید در هنگام فروش کالا از واحد اندازه گیری دلخواه استفاده کنید.

امکان تعریف واحد اصلی و فرعی در سیستم دو واحدی سپیدار

امکانات سیستم حسابداری دو واحدی سپیدار

این سیستم برای تعریف واحد های مختلف برای محصولات کسب و کار شما طراحی شده است. شما به وسیله این ابزار می توانید بدون دردسر، کالای مورد نظر خود را با انواع واحد دلخواه شمارش و ثبت کنید.

در ادامه به امکانات این سیستم می پردازیم:

  1. شما در این سیستم می توانید برای یک کالا چندین واحد تعریف کنید. برای مثال اگر واحد اندازه گیری کالای شما لیتر و میلی لیتر باشد دیگر نیاز به اعداد با تعداد صفر زیاد برای تبدیل این دو واحد به یکدیگر نیست. بلکه می توانید به سادگی در قسمت مشخصات کالا برای آن دو نوع واحد تعریف کنید. پس از آن می توانید کالای خود را با دو نوع واحد ثبت کنید.
    در نظر داشته باشید که این امکان تنها با خرید سیستم دو واحدی قابل تحقق می باشد.
  2. از دیگر امکانات این زیر سیستم می توانیم به نسبت متغیر واحد ها اشاره کنیم. بعنوان مثال در حالتی شما برای محصول خود دو نوع واحد انتخاب کردید. این واحد ها از نوع گرم و کیلوگرم است. در قسمتی از این سیستم قابلیتی قرار دارد تا در آن نسبت این دو واحد را تعریف کنید. به این صورت که به ازای هر ۱۰۰۰ گرم، یک کیلوگرم محاسبه گردد.
    یا حتی می توانید به صورت برعکس اقدام کنید. نسبت تغییر این واحد ها را ۰.۰۰۱ تعریف کرده و جای گرم و کیلوگرم را تغییر دهید. در این حالت سیستم این گونه متوجه می شود که هر گرم، ۰.۰۰۱ کیلوگرم می باشد. با تعریف این مقادیر می توانید با واحد مورد نظر خود به آسودگی کار کنید.

توجه: این نکته بسیار حائز اهمیت است که تمامی امکانات ذکر شده در این مطالب تنها در سیستم مذکور قابل اجرا می باشد.

توجه: برای فعال سازی این ابزار ابتدا باید یکی از سیستم های تامین کنندگان و انبار سپیدار را از قبل خریداری کرده باشید و فعال باشد.

تبدیل واحد ها با مقیاس مختلف در زیر سیستم دوواحدی سپیدار

سیستم دوواحدی سپیدار برای چه مشاغلی مناسب است؟

این ابزار برای سهولت در ثبت و گزارش گیری کالا و محصولات کسب و کار ها طراحی شده است. برای این سیستم تفاوتی ندارد که فعالیت اصلی شرکت شما دقیقا چیست. بلکه در هر زمان برای شما این کاربرد را دارد که بتوانید محصولات خود را با انواع واحد ها تعریف کنید.

پس این سیستم برای تمامی شرکت ها با هرنوع فعالیت و مالکیتی به کار می آید. تنها شرط اصلی برای استفاده از آن فعال بودن سیستم انبار سپیدار در نرم افزار حسابداری شما است.

زیرسیستم دوواحدی سپیدار سیستم برای چه مشاغلی مناسب نیست؟

به دلیل وابستگی این سسیستم با سیستم انبار و تامین کنندگان سپیدار، در صورتی می توانید از این ابزار استفاده کنید که یکی از سیستم های انبار بازرگانی سپیدار یا انبار تولید سپیدار را در نرم افزار خود به صورت فعال داشته باشید.

اگر به فکر خرید این زیر سیستم هستید و تا به حال از سیستم انبار سپیدار استفاده نکرده اید، به شما پیشنهاد می دهیم این دو سیستم را به صورت همزمان خریداری و اجرا نمایید.

مشاغلی که به سیستم دو واحدی سپیدار نیاز دارند

سیستم دو واحدی نرم افزار سپیدار چه کمکی به کسب و کارتان می‌کند؟

این ابزار برای کسب و کار شما وقت می خرد. در واقع به شما کمک می کند تا دیگر در بین کالاهایی که به صورت نا مرتب ثبت شده اند، سرگردان نباشید.

  • شما با کمک این سیستم تمامی عملیات مربوط به ثبت و گزارشات ورود و خروج کالا را می توانید با انواع واحد های دلخواه انجام دهید.
  • همچنین دقت شما در ثبت ورود و خروج کالا با استفاده از این ابزار، افزایش چشم گیری پیدا می کند.
  • از طرفی با سیستم مذکور می توانید در ثبت گزارشات سریع تر عمل کنید.

قیمت نرم افزار دو واحدی سپیدار

ثبت کالا و محصولات از حساس ترین گزارشات در هر نوع کسب و کاری است. این حساسیت زمانی که واحد اندازه گیری آن ها به چند صورت وجود دارد، دو چندان می شود. سیستم مذکور با تمام امکانات کاربردی خود با قیمت ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

ویژگی‌های سیستم دو واحدی نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

این سیستم با هدف ثبت انواع محصولات با هر نوع واحد اندازه گیری طراحی شده است. در این قسمت قصد داریم نگاهی به ویژگی های بی نظیر آن که سیستم را از رقبا متمایز می کند، بیندازیم.

  • شما به وسیله این زیر سیستم می توانید برای کالا و محصولات مورد نظر خود ۲ واحد یا بیشتر تعریف کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که به دور از هرگونه محدودیت ها بتوانید محصول مورد نظر خود را ثبت کنید.
  • در این سیستم می توانید واحد اصلی و واحد فرعی را از یک دیگر جدا کنید.
    به طور مثال یک کالا با دو واحد فروخته می شود. یکی به صورت تعدادی و دیگری در بسته های ۱۰ عددی از آن. برای این کالا دو واحد با نام های عدد و بسته تعریف نموده اید. در این حالت می توانید عدد را به عنوان واحد اصلی و بسته ها را واحد فرعی در نظر بگیرید یا بالعکس.
شرط لازم برای استفاده از زیر سیستم دو واحدی سپیدار

مزایای سیستم دو واحدی سپیدار

این زیر سیستم به قدری کار با نرم افزار حسابداری را برای ثبت کالا آسان کرده که تصمیم داریم در این بخش به مزایای آن اشاره کنیم. در نظر داشته باشید که این مزایا به نحوی است که آن را از سیستم های رقبا متمایز می کند. حتی در مواردی نرم افزار های حسابداری به آن نپرداخته اند.

  • شما با این سیستم می توانید در هر زمان که گردش کالا را ثبت می کنید اقدام به تغییر واحد کنید. درواقع می توانید در هنگام ثبت اطلاعات کالا، فرم را با واحد اصلی تکمیل کنید. و در زمان خروج کالا، حواله آن را با واحد فرعی صادر کنید.
    این کاربرد به شما این امکان را می دهد تا دیگر خود را درگیر تبدیل واحد ها نکنید.
  • سیستم مذکور به شما این امکان را می دهد تا نسبت متغیر واحد ها را تعریف کنید. در واقع در این قسمت شما می توانید تعیین کنید که نسبت تبدیل واحد اصلی به فرعی چقدر باشد.
  • شما می توانید هر کدام از واحد ها را به عنوان واحد اصلی یا فرعی در نظر بگیرید. فرقی نمی کند که واحد اصلی دارای مقیاسی کوچکتر باشد یا واحد فرعی. فقط تعریف درست نسبت تبدیل آن ها مهم است و باید در تعریف آن دقت کنید.
    تذکر: بهتر است واحد کوچک تر را به عنوان واحد اصلی در نظر بگیریم. واحد فرعی را واحد با مقیاس بزرگ تر تعریف کنیم. علت این امر نیز محدودیت در تعریف تعداد با اعشار است. در واقع نرم افزار سپیدار تا ۴ رقم اعشار می تواند اعداد را ثبت کند.
امکانات سیستم دو واحدی نرم افزار حسابداری سپیدار

مشخصات فنی نرم افزار حسابداری دو واحدی سپیدار

شما می توانید سیستم مذکور را برای هر نوع شرکتی استفاده کنید.

این زیرسیستم را می توانیم مکمل زیرسیستم انبار سپیدار در انواع کسب و کار به شمار آورد. تنها شرط در استفاده از آن در این است که حتما باید سیستم انبار سپیدار بر روی نرم افزار شما نصب باشد. همچنین فرقی نمی کند سیستم انبار از نوع بازرگانی باشد یا تولیدی.

در واقع این سیستم به شما کمک می کند تا ثبت گردش کالا را به سهولت انجام دهید.

نحوه فروش سیستم حسابداری دوواحدی سپیدار

شما به دو روش می توانید سیستم دو واحدی را خریداری نمایید:

  1. خرید حضوری: شما می توانید به شرکت صدرا محاسب بصیر مراجعه نمایید. در این محل همکاران ما شما را در خرید نرم افزار و بسته های مورد نیاز شما راهنمایی می کنند. همچنین می توانید از نمونه آزمایشی آن دیدن فرمایید تا بتوانید معیار های دلخواه خود را در آن بیابید.
  2. خرید غیر حضوری: در صورتی که انتخاب شما برای تهیه زیر سیستم، غیر حضوری باشد نیز می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

برای تهیه این سیستم می توانید با شماره ۴۶۰۱۴۷۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا متخصصین ما شما راهنمایی کنند.

شما با مراجعه به این لینک می توانید به صورت کاملا رایگان از مشاوره های شرکت صدرا محاسب بصیر استفاده نمایید.

در ثبت نوع و تعداد واحد های استفاده شده در این سیستم هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما می‌توانید با شماره ۴۶۰۱۴۷۲۱-۰۲۱ و ۸۶۰۹۳۴۶۸-۰۲۱ تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کرده تا در سریعترین زمان، کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

فرم مشاوره رایگان