زیر سیستم ردیابی سپیدار

اگر سرنوشت کالاها برای کسب و کار شما مهم است ما به شما زیر سیستم ردیابی سپیدار را پیشنهاد می دهیم. این سیستم برای کالاهایی که وارد شرکت شما می شوند تا زمانی که خارج می شوند امکانات کاملی در نظر گرفته است.
در ادامه قصد داریم شما را با امکانات، ویژگی ها و مزایای این سیستم آشنا کنیم. همچنین قیمت این سیستم در ادامه آورده شده است.

درخواست دمو سپیدار
مشاوره : ۰۲۱۴۶۰۱۴۷۲۱
زیرسیستم ردیابی سپیدار

هدایای ویژه صدرا محاسب

شرکت صدرامحاسب بصیر هدیه های ویژه زیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

سیستم ردیابی نرم افزار سپیدار چیست؟

امروزه به دلایل مختلف امنیتی در رابطه با برخی کالاهای مورد استفاده، نیاز به سیستمی برای پیگیری گردش آن ها بیشتر به چشم می خورد. این نیاز مقدمه ای برای ایجاد راه های مختلف ردیابی کالا و مواد در مشاغل و صنایع مختلف را سبب شد. افراد سعی کردند در رابطه با هر کالا و مواد به دنبال معیاری مناسب برای پیگیری آن ها باشند.

این گونه بود که شماره ها یا کد هایی برای هر کالا با واحدهای مختلف در نظر گرفتند. تا امر پیگیری گردش کالا و مواد به سهولت انجام گردد.

به طور مثال برای تسهیل این عملیات در صنعت خودرو، شماره شاسی انحصاری برای هر خودرو در نظر گرفته شد.

در مورد دیگر به هر سیم کارت یک شماره مخصوص نسبت داده شد.

تلفن همراه به عنوان کالای در دسترس افراد در این دوره دارای کد IMEI اختصاصی است.

این رویه تا جایی در تمام کالاهای اطراف ما نفوذ دارد که حتی کوچکترین اقلام خوراکی و دارویی مورد استفاده روزانه ما نیز دارای شماره، سریال، بارکد یا انقضای مخصوص به خود است. این معیار ها هستند که کالای (آ) را از کالای (ب) که اتفاقا هر دو از یک جنس هستند را تفکیک می کند.
تا اینجا به ضروریت وجود کد ها و شماره ها برای تفکیک اقلام پرداختیم. حال برای بی نتیجه نماندن این تلاش ها نیاز به سیستمی هوشمند برای مدیریت و نظم بخشیدن به این شماره ها داریم. در این مرحله است که سیستم های ردیابی کالا برای ثبت گردش محصولات به تکمیل این راه می آید.

سیستم ردیابی سپیدار نیز با هدف ثبت تمامی گردش های کالا و مواد به کمک مشاغل درگیر با این کد ها و شماره سریال ها آمده است. این سیستم برای تمامی بسته های اصلی قابل استفاده می باشد.

روش های مختلف برای ردیابی کالا و مواد

امکانات سیستم حسابداری ردیابی سپیدار

برای ردگیری کالا و مواد در سطح کسب و کار، نیاز به تکنولوژی داریم که امکانات گسترده ای در این حوزه داشته باشد.
از امکانات کارآمد آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  1. ثبت اطلاعات اجناس از هنگام ورود مواد و کالا به انبار تا خروج آن ها: در واحد های تولیدی، کار آن از زمانی که مواد اولیه ای را خریداری می کنید و به انبار می برید آغاز می گردد. تمامی اطلاعات در رابطه با ورود کالا و اجناس ثبت می شوند. این روند در هنگام خروج مواد از انبار و ورود آن ها به خط تولید نیز ادامه دارد. پس از تولید کالا و خروج آن ها از خط تولید و ورود مجدد به انبار تا زمانی که کالا فروخته شود و به دست مشتری برسد این روند ثبت اطلاعات ادامه دارد.
    در واحد های بازرگانی نیز با خرید کالا اطلاعات آن ثبت می گردد.
  2. پی جویی گردش کالا ها در هر مرحله: همانطور که ذکر شد شماره سریال ها و کد هایی برای پیگیری هر یک از اجناس و کالا های ورودی و خروجی در نظر گرفته ایم. شما به وسیله این شماره ها می توانید کالا ها و اجناس را ردگیری کنید. با این ویژگی شما این امکان را دارید تا اطلاعات کالا را در هر مرحله ای دریافت کنید. همچنین زمانی این ویژگی به چشم می آید که به دنبال محصول مورد نظر خود باشید و بخواهید بدانید این محصول در این لحظه در کدام مرحله قرار دارد.
  3. اطلاعات موجودی کالا: به دلیل ارتباط مستقیم این سیستم با سیستم انبار سپیدار، می توانید شاهد گزارشاتی دقیق از موجودی کالا باشید. در این حالت می توانید اجناس را با توجه به کد ها و شماره ها ردگیری کنید.
  4. تهیه گزارشات کالا: با ورود اطلاعات دقیق گردش کالا در طول دوره امکان دسترسی به کاردکس کالاها به تفکیک کد ردیابی را دارید.
امکانات زیرسیستم ردیابی سپیدار

سیستم ردگیری سپیدار برای چه مشاغلی مناسب است؟

با توجه به ارتباطات و جزییات تکنولوژی در این سیستم می توان آن را نسخه مناسبی برای تهیه گزارشات دقیق در رابطه با شرح حال کالا معرفی نمود. به همین جهت این زیر سیستم از جمله موارد جامع نرم افزار سپیدار است که با چینش دقیق بخش های آن می توانید بسیاری از جمع بندی ها در خصوص کالا را تکمیل کنید.

این زیر سیستم مناسب برای تمامی مشاغل با هر نوع فعالیتی است. تنها شرط استفاده از آن در این این است که این زیرسیستم مناسب برای مشاغلی است که از بسته های اصلی سپیدار استفاده می کنند.

ردیابی سپیدار سیستم برای چه مشاغلی مناسب نیست؟

به دلیل ارتباط نزدیک این سیستم با سیستم انبار سپیدار اگر سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار را خریداری نکرده اید، بهتر است از خرید این زیرسیستم منصرف شوید.

تاکید ما بر این است که برای کارایی بهتر این زیر سیستم و تهیه کاردکس کالا ابتدا سیستم انبار و تامین کنندگان را خریداری نمایید. سپس این در جهت خرید این زیرسیستم اقدام کنید.

مراحل قابل پیگیری توسط سیستم ردیابی سپیدار

سیستم ردیاب نرم افزار سپیدار چه کمکی به کسب و کارتان می‌کند؟

این سیستم شما را در پیگیری کالا و مواد ورودی و خروجی به شرکتتان یاری می رساند. از طرفی با وجود هماهنگی این زیر سیستم با سایر سیستم ها همواره می توانید از گزارشات به روز در رابطه با کالای مورد نظر خود مطلع شوید.

قیمت نرم افزار ردیابی سپیدار

پیگیری گردش کالا و مواد ورودی به شرکت به قدری اهمیت دارد که یک مجموعه پیشرفته باید گزارشات آن را به صورت دقیق ثبت کند.

قیمت سیستم ردیابی سپیدار مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

ویژگی‌های سیستم ردیابی نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

همانطور که گفته شد این سیستم در ارتباط با سیستم انبار سپیدار است. تمامی عملیات ثبت شده در انبار به صورت اتوماتیک در این زیر سیستم نیز ثبت می گردد. این ارتباط در به روزرسانی گزارشات گردش مواد تاثیرگذار است.

شما به وسیله این ابزار می توانید تمامی مواد اولیه، کالا و اجناس را شماره گذاری کنید. سپس در طی دوره و جا به جایی این مواد به کمک شماره گذاری اجناس رد گیری امکان پذیر می گردد.

مزایای سیستم ردیابی سپیدار

از برجسته ترین مزایای این زیر سیستم گزارشات گردش کالا می باشد. در این حالت چنین ارتباط بی نقصی تنها با ارتباط تنگاتنگ با دیگر سیستم ها از جمله سیستم انبار پدیدار می شود.

از دیگر برتری های این زیر سیستم می توانیم به پی جویی وضعیت تمامی مواد ورودی و خروجی به شرکت اشاره کنیم.

ویژگی های سیستم ردیابی کالا در نرم افزار حسابداری سپیدار

مشخصات فنی نرم افزار حسابداری ردیابی سپیدار

این سیستم برای تمامی بسته های اصلی حسابداری به کار می رود.

همچنین شما می توانید از این سیستم جهت تکمیل سیستم های مرتبط با کالا استفاده کنید.

این زیرسیستم مکمل زیرسیستم تامین کنندگان و انبار در واحد های مختلف است. پس اگر زیرسیستم انبار را خریداری نموده اید می توانید با این زیر سیستم مدیریت کالاهای خود را تکمیل کنید. نکته مهم اینکه این فرقی نمی کند سیستم انبار شما بازرگانی باشد یا تولیدی. این زیرسیستم مکمل هر دو نوع این سیستم ها می باشد.

با ورود اطلاعات در هرکدام از این زیرسیستم های نرم افزار، اطلاعات به روز رسانی می گردند.

نحوه فروش سیستم حسابداری ردیابی سپیدار

برای تهیه ی این زیر سیستم کارآمد می‌توانید به دو روش زیر اقدام کنید:

  • خرید حضوری: با مراجعه به شرکت صدرا محاسب بصیر از راهنمایی های متخصصین این حوزه بهره ببرید. همکاران ما تمامی جزییات این زیر سیستم را برای شما تشریح می کنند. در صورتی که کارایی آن مورد تایید شما باشد می توانید آن را تهیه نمایید.
  • خرید غیر حضوری: در صورتی که مایل به خرید غیر حضوری هستید می توانید به صورت آنلاین این زیر سیستم را تهیه نمایید. شما می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید سپس برای خرید تصمیم گیری کنید. برای این کار کافیست با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما می‌توانید با شماره ۴۶۰۱۴۷۲۱-۰۲۱ و ۸۶۰۹۳۴۶۸-۰۲۱ تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کرده تا در سریعترین زمان، کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

فرم مشاوره رایگان