سیستم سفارش گیری پخش سرد

در این مقاله، به بررسی مفاهیم مرتبط با سیستم پخش سرد، امکانات آن، مشاغل مرتبط با سیستم پخش سرد، قیمت و ویدیو پرداختیم.
این محصول را به مجموعه هایی که کار سفارش گیری کالا یا محصولات را دارند و یا مایلند به صورت مویرگی بحث عملیات پخش را روی سیستم های خود پیاده سازی کنند، پیشنهاد می کنیم.

درخواست دمو سپیدار
مشاوره : ۰۲۱۴۶۰۱۴۷۲۱
سیستم سفارش گیری پخش سرد

سیستم پخش سرد سپیدار چیست؟

سیستم پخش ( Distribution ) به معنای توزیع، به منظور پخش محصول در کانال های متعدد می باشد. پخش مویرگی، از مواردی است که تمامی بنگاه‌های اقتصادی باید آن را مورد توجه قرار دهند.
استفاده از پخش مویرگی به منظور در اختیار گرفتن اکثریت بازار، از طریق محل فروش می باشد. در به عمل رساندن این مورد، مسئولیت پذیری و پشتیبانی مدیران ارشد، الزامی می باشد.

نکته موجود در سیستم سرد، وجود پخش سرد قطعی و پخش سرد غیر قطعی می باشد. نرم افزار حسابداری پخش سرد سپیدار، فقط پخش سرد قطعی را جوابگو خواهد بود. این سیستم شامل شرکت هایی است، که سفارش را گرفته و بعد از تایید آن، در هنکام ارسال کالا، فاکتور فروش هم ارسال می کنند.

در بعضی مواقع، سفارش کالا گرفته شده و اما در زمان تحویل، مشتری سفارش را تغییر می دهد. در آن صورت فاکتور هم بر اساس همان تغییرات صادر شده و تحویل مشتری می شود، که در سیستم پخش سرد قطعی، این روند را نخواهیم داشت. برای رفع این مشکل در سیستم پخش سرد، برای کالاهای برگشتی الزام به صدور فاکتور برگشتی می باشد. برای کالای جدید انتخاب شده نیز، فاکتور جدید دیگری ارسال می شود.

هدایای ویژه صدرا محاسب

شرکت صدرامحاسب بصیر هدیه های ویژه زیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

امکانات نرم افزار حسابداری پخش سرد سپیدار

  • مناطق و مسیرهای مرتبط با سفارش گیری را، برای ویزیتورها، مشخص کنیم.

  • امکان تعیین خط فروش کالا برای هر ویزیتور را به ما می دهد : امکان تعیین دسترسی برای هر ویزیتور به این معنی که، چه کالاهایی را می توانند به فروش برسانند. یا در صورت داشتن اپلیکیشن، کدام کالاها را ویزیتور بتواند در نسخه خود ببیند.

  • امکان تعریف محدودیت سقف سفارش گیری را به ما می دهد : بعضی کالاها استراتژیک و پر فروش می باشند، می توان با تعریف محدودیت برای آنها، تعداد مشخصی از آنها را در روز به فروش رساند.

  • امکان تهیه برنامه زمان بندی، برای مراجعه حضوری ویزیتورها.

  • ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن سفارش گیری و انتقال خودکار به نرم افزار سپیدار : سفارش ها و در خواست های مرجوعی را، می توان به صورت آنلاین، از طریق اپلیکیشن، به انجام برسانیم.

  • امکان ثبت علل عدم مراجعه به مشتری در اپلیکیشن سفارش گیری.

  • امکان تهیه لیست توزیع کالا به تفکیک مامور پخش و وسیله حمل و نقل.

  • امکان مدیریت فرآیند وصول مطالبات.

امکانات سیستم پخش سرد نرم افزار سپیدار
  • امکان تعریف تخقیقات خطی، پلکانی و مبلغی بر روی بسته محصول و یا در سطح کل فاکتور.

  • امکان تعریف مدل های مختلف پورسانت.

  • تایید سفارش و درخواست برگشت کالا توسط مدیر یا سرپرست فروش در سیستم سپیدار.

  • تهیه لیست توزیع سرد و گرم بر اساس سفارشات و کالاهای بارگیری شده.

  • امکان لیست وصول و گزارشات طبقه بندی شده.

  • امکان تعیین محدودیت در مشاهده موجودی انبار برای هر ویزیتور در اپلیکیشن.

  • امکان تعریف واحد سنجش و آخرین قیمت ها در اپلیکیشن.

  • کنترل مراجعه ویزیتور به مشتری و تعریف موقعیت جغرافیایی آنها برای هر ویزیتور : سیستم کنترل می کند، اگر مراجعه به مشتری صورت گرفته باشه، از طریق مدیر فروش درخواست ها تایید و کنترل می شود.

  • امکان تعریف مشتریان در اپلیکیشن و داشتن کاتالوگ مربوطه.

امکانات سیستم پخش سرد نرم افزار سپیدار

سیستم پخش سرد سپیدار برای چه مشاغلی مناسب است؟

سیستم پخش سرد، معمولا مناسب شرکت هایی است که بحث سفارش کالا یا محصول را، در مجموعه فعالیت های خود دارند. روند کار معمولا به این صورت می باشد که سفارش آنها توسط بخش فروش تایید و بعد آماده سازی برای ارسال صورت گرفته و با فاکتور برای مشتری به ارسال می رسانند. این روند را پخش سرد گویند، که شامل مشاغل مرتبط با مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت عطر و ادکلن و … می شود.
بنابراین، شرکت هایی که فعالیت آنها خرید و فروش است و به طریقی بازرگانی محسوب می شوند، با توجه به اینکه فروش های مویرگی داشته باشند، این سیستم جوابگوی خواسته های آنها می باشد.
الزامات استفاده از سیستم سفارش گیری و پخش سرد، تهیه و راه اندازی بسته بازرگانی و زیر سیستم فروش پیشرفته می باشد. اگر مجموعه ای فقط خواهان سیستم پخش سرد باشد، وجود سیستم سفارش گیری، بسته بازرگانی و زیر سیستم فروش پیشرفته، به عنوان پیش نیاز، ضروری است.

در صورت نیاز به هر دو سیستم گرم و سرد، وجود سیستم سفارش گیری، بسته بازرگانی و زیر سیستم فروش پیشرفته، از الزامات می باشد.

نرم افزار پخش سرد سپیدار برای چه مشاغلی مناسب نیست؟

شرکت‌ها اکثرا با بحث توزیع کالا و سفارش گیری محصولات سروکار دارند. اما در این بین آنها شرکت هایی نیز وجود دارند که فعالیت آنها به سفارش گیری و پخش، مرتبط نمی شود.
گاهی در مجموعه ای، با بحث پخش سر و کار ندارند، اما سفارش گیری از طریق تلفن و … را به انجام می رسانند. در آن صورت، گاهی نیاز به ثبت تعداد دارند تا مدیریت فروش توانایی بررسی آنها را داشته باشد و آنها را تایید و در نهایت تبدیل به فاکتور نهایی کند. در این صورت، استفاده از سیستم سفارش گیری به تنهایی، جوابگوی خواسته آنها خواهد بود.

سیستم پخش سرد سپیدار برای چه مشاغلی مناسب است

نرم افزار حسابداری پخش سرد سپیدار سیستم چه کمکی به کسب و کارتان می‌کند؟

در زیر به بررسی تاثیر نرم افزار پخش سرد، روی کسب و کار مورد نظر، می پردازیم:

  • صرفه جویی در هزینه مربوط به سفارشات با تعیین و تنظیم دقیق وقت ویزیت برای مشتریان.
  • کنترل و مدیریت کامل عملکرد ویزیتورها.
  • ثبت سفارش گیری و برگشتی ها از طریق اپلیکیشن، صرفه جویی در زمان را به همراه خواهد داشت.
  • راحتی در توزیع و وصول، از طریق تهیه لیست توزیع گرم و سرد و هم چنین وصول آنها.
    لازم به ذکر است، پوشش جامع و کاملی برای رفع نیاز شرکت ها، از طریق وجود پکیج کامل در بسته سفارش گیری و پخش سپیدار، در نظر گرفته شده. این پکیج شامل : سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان و انبار، سفارشگیری و پخش، دارایی ثابت و حقوق و دستمزد، می باشد.
سیستم پخش سرد سپیدار چه کمکی به کسب و کارتان می‌کند؟

قیمت سیستم پخش سرد

سیستم پخش سرد سپیدار به مجموعه هایی که کار سفارش گیری کالا یا محصولات را دارند و یا مایلند به صورت مویرگی بحث عملیات پخش را روی سیستم های خود پیاده سازی کنند، پیشنهاد می شود.

الزامات استفاده از سیستم سفارش گیری و پخش سرد، تهیه و راه اندازی بسته بازرگانی و زیر سیستم فروش پیشرفته می باشد. اگر مجموعه ای فقط خواهان سیستم پخش سرد باشد، وجود سیستم سفارش گیری، بسته بازرگانی و زیر سیستم فروش پیشرفته، به عنوان پیش نیاز، ضروری است.

برای اطلاعات بیشتر راجع سیستم ها و زیر سیستم موجود، روی لینک های زیر کلیک فرمایید.

سیستم مشتریان و فروش سپیدار
سیستم دریافت و پرداخت سپیدار
فروش پیشرفته سپیدار
نام سیستم قیمت
سیستم سفارش گیری ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
سیستم تامین کنندگان و انبار بازرگانی ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان
فروش پیشرفته ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
سیستم مشتریان و فروش ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
سیستم پخش سرد ۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
سیستم دریافت پرداخت ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان
سیستم حسابداری ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
جمع کل ۲۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان
بررسی تخفیف و مالیات بر ارزش افزوده جدول قیمت نرم افزار سپیدار

ویژگی‌های سیستم پخش سرد نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

در زیر به بررسی ویژگی های بارز سیستم پخش سرد پرداختیم :

  • قابلیت مدیریت کامل ویزیتورها : با تعیین مسیر سفارش گیری برای آنها، تعیین خط فروش کالا برای هر ویزیتور، تهیه برنامه زمان بندی برای مراجعه حضوری ویزیتورها، ثبت علل عدم مراجعه مشتری، محدودیت در مشاهده موجودی انبار و کنترل مراجعه ویزیتور به مشتری، کنترل کامل عملکرد ویزیتور را برای ما به همراه خواهد داشت.
  • استفاده مفید از زمان : ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن و انتقال خودکار به نرم افزار سپیدار روند سفارش گیری را سرعت بخشیده و باعث صرفه جویی در زمان می شود.
  • توزیع و وصول : تهیه لیست توزیع کالا به تفکیک مامور پخش و وسیله حمل و نقل از جمله ویژگی های کارآمد این سیستم می باشد. هم چنین، تهیه لیست توزیع سرد و گرم بر اساس سفارشات و کالاهای بارگیری شده نیز از دیگر قابلیت های سیستم نامبرده می باشد.
  • اپلیکیشن : تعریف واحد سنجش و آخرین قیمت ها در اپلیکیشن، تعریف مشتریان، داشتن کاتالوگ، ثبت سفارش و برگشتی ها و تعیین خط فروش کالا برای هر ویزیتور از جمله قابلیت هایی است که  در اپلیکیشن برای کاربران در نظر گرفته شده است.
ویژگی‌های سیستم پخش سرد نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

مزایای سیستم پخش سرد سپیدار

تا اینجا با بسیاری از ویژگی‌ها و امکانات این سیستم آشنا شدید.در ادامه می‌خواهیم به مزایای کاربردی این سیستم بپردازیم.

یکی از مزایای کاربر پسند و حتی مشتری پسند این سیستم صرفه جویی در هزینه مربوط به سفارشات  می باشد.

اشراف کامل بر مسائل و موارد مربوطه به صرفه جویی در هزینه و بررسی دقیق عملکرد آنها از دیگر مزایای این سیستم می باشد.

تهیه و استفاده از لیست وصول، سهولت در توزیع و وصول را برای ما به همراه خواهد داشت.

مزایای سیستم پخش سرد سپیدار

مشخصات فنی سیستم پخش سرد سپیدار سیستم

در اینجا می‌توانیم به انواع بخش‌های ثبت اطلاعات سفارش، ثبت فاکتور برای ارسال، ثبت برگشتی ها و پخش مویرگی اشاره کنیم.
همچنین بیان روابط تنگاتنگ بین سیستم‌های مختلف نرم افزار خالی از لطف نیست.
شایان ذکر است، این سیستم با سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان و انبار، سفارشگیری و پخش، دارایی ثابت و حقوق و دستمزد، ارتباط دارد و برای راه اندازی و نصب وجود آنها الزامی است.

نحوه فروش سیستم پخش سرد حسابداری سپیدار سیستم

برای دسترسی و خرید این سیستم می‌توانید به دو روش اقدام کنید:

  1. خرید حضوری: شما می‌توانید با مراجعه به شرکت صدرا محاسب بصیر با بررسی سیستم، در صورت تمایل، آن را تهیه و خریداری کنید.
  2. خرید غیر حضوری: خرید آنلاین این سیستم از طریق همین سایت امکان پذیر می باشد. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان صدرا محاسب بصیر تماس حاصل فرمایید.

سیستم پخش سرد سپیدار در مقایسه با رقبا

این سیستم را می‌توان از ابزارهای تکمیلی برای سیستم سفارش گیری و پخش معرفی نمود.
امکاناتی همچون امکان تهیه لیست توزیع کالا، مدیریت فرآیند وصول، ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن و دیگر امکانات نام برده شده، توانسته این سیستم را بی رقیب نماید.

قیمت در مقایسه با رقبا

قیمت این سیستم، با توجه به وجود پوشش جامع برای رفع نیاز شرکت ها، از طریق وجود پکیج کامل در بسته سفارش گیری و پخش سپیدار، در کنار مزایا و قابلیت‌های نام برده شده توجیه اقتصادی دارد.

در واقع شما با یک نرم افزار می‌توانید تمامی امور مربوط به ویزیتورها، سفارش گیری و پخش را مدیریت کنید. در صورتی که برای اجرای هر کدام وجود چندین نرم افزار یا نیروی انسانی لازم خواهد شد . در حالی که، با استفاده از این سیستم و تنها یک نفر، قادر خواهید بود تمامی این مراحل را به اجرا برسانید.

قیمت

عملکرد سیستم پخش سرد سپیدار در مقایسه با رقبا

شما در این سیستم با امکانات متنوع و کارآمدی رو به رو می‌شوید که بسیاری از امور را برای شما راحت می‌کند. این امکانات شامل موارد زیر است:

  • ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن

  • امکان ثبت علل عدم مراجعه به مشتری

  • تعریف مدل های مختلف پورسانت

  • تهیه لیست توزیع سرد و گرم

  • کنترل مراجعه ویزیتور به مشتری

  • امکان تعیین خط فروش کالا برای هر ویزیتور

  • • امکان تعریف محدودیت سقف سفارش گیری

موارد ذکر شده و بسیاری از امکانات دیگر از جمله عملیاتی می‌باشد که این سیستم آن را پوشش می‌دهد.
در واقع این سیستم با عملکرد متفاوت و پوشش دهی کامل نیاز شرکت ها در این زمینه، نسبت به رقبا یکه تاز می باشد.

سفارشی سازی نرم افزار پخش سرد سپیدار سیستم

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، سیستم های حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان و انبار، سفارش گیری و پخش، دارایی ثابت و حقوق و دستمزد در پخش سرد موجودند.  تمام این سیستم ها به طور جداگانه برای شما سفارشی سازی شده اند. در نتیجه شما با استفاده از سیستم پخش سرد می توانید تمام عملیات مربوط به سفارش گیری و پخش را مدیریت کنید.

سفارشی سازی نرم افزار پخش سرد سپیدار سیستم

سهولت در استفاده از سیستم نسبت به رقبا

این سیستم به دلیل یکپارچگی با سیستم های نام برده شده و هم چنین اپلیکیشن به طور خود کار ثبت را به انجام می رساند. هم چنین با استفاده از انواع راهکار ها، مدیریت ویزیتورها و کنترل عملکرد آنها را برای ما امکان پذیر می کند.
به دلیل در دسترس بودن اپلیکیشن مربوطه امکان ثبت سفارشات و رسیدگی به آنها را تسهیل می کند.

به روز بودن سیستم در مقایسه با رقبا

همانطور که بیان شد این سیستم به دلیل پوشش عملیات مختلف توانسته عملکرد بسیار بالایی نسبت به رقبا داشته باشد. قابل ذکر است تمامی امکانات این سیستم بر اساس نیاز روز کاربران و خواسته های موجود در بازار به روز رسانی می‌شود.

اگر در استفاده از سیستم پخش سرد سپیدار تجربه دارید، می توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را ثبت کنید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما می‌توانید با شماره ۴۶۰۱۴۷۲۱-۰۲۱ و ۸۶۰۹۳۴۶۸-۰۲۱ تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کرده تا در سریعترین زمان، کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

فرم مشاوره رایگان

سوالات متداول

در اینجا قصد داریم، به سوالات عمده شما عزیزان، در ارتباط با سیستم پخش سرد، پاسخ دهیم.

الزامات استفاده از سیستم سفارش گیری و پخش سرد، تهیه و راه اندازی بسته بازرگانی و زیر سیستم فروش پیشرفته می باشد. اگر مجموعه ای فقط خواهان سیستم پخش سرد باشد، وجود سیستم سفارش گیری، بسته بازرگانی و زیر سیستم فروش پیشرفته، به عنوان پیش نیاز، ضروری است. برای اطلاعات بیشتر به جدول قیمت نرم افزار سپیدار مراجعه فرمایید.

سیستم پخش سرد، معمولا مناسب شرکت هایی است که بحث سفارش کالا یا محصول را، در مجموعه فعالیت های خود دارند. روند کار معمولا به این صورت می باشد که سفارش آنها توسط بخش فروش تایید و بعد آماده سازی برای ارسال صورت گرفته و با فاکتور برای مشتری به ارسال می رسانند.

امکان تعیین خط فروش کالا برای هر ویزیتور، تعریف محدودیت سقف سفارش گیری، تهیه برنامه زمان بندی، ثبت علل عدم مراجعه به مشتری، تهیه لیست توزیع کالا و مدیریت فرآیند وصول مطالبات، از امکانات سیستم پخش سرد سپیدار می باشد.

صرفه جویی در هزینه، کنترل و مدیریت کامل عملکرد ویزیتورها، ثبت سفارش گیری و برگشتی ها از طریق اپلیکیشن و راحتی در توزیع و وصول را برای کسب و کارها به همراه خواهد داشت.